Verschil tussen een Bandit 8 10 meter en een Bandit 7 10 meter.

Igor

Geen avatar

November 03, 2014, 13:57:09
edit2Rapporteer  
Weet iemand wat het verschil  tussen een Bandit 8 10 meter en een Bandit 7 10 meter.
Ik heb nu een Bandit 7 7 meter die mij goed bevalt  en een Dos 10 meter die aan vervangen toe is.

Ik hoor het graag.
Mich@el

Logs: 0 | 461 uur
Antwoord #1 November 03, 2014, 20:54:53
edit2Rapporteer  
1 jaar
Ocean-Limbo

Antwoord #2 November 03, 2014, 22:01:49
edit2Rapporteer  
1 jaar

heeeeeeel scherp .... Grin
Morres

Antwoord #3 November 05, 2014, 00:40:06
edit2Rapporteer  
versus ff vragen.
HBX

Logs: 0 | 1250 uur
Antwoord #4 November 05, 2014, 11:35:34
edit2Rapporteer  
Na afgelopen jaar met de 7 & 10m Bandit7 gevaren te hebben ben ik sinds een paar weken met de Bandit8 6 & 9m gaan varen.

Er zijn niet veel veranderingen doorgevoerd maar wel een paar kleine verbeteringen toegepast waardoor ik ze zelf nog iets stabieler en prettiger vind varen dan de Bandit7.
De bardruk voelt prettiger aan en is gelijkmatiger verdeeld over de gehele depower lengte.
Zelf had ik er niet zoveel last van maar de trailing edge klappert minder en de neiging tot backstall is minder geworden.

Tevens heb je nu de keuze om je stuurlijnen op drie punten aan te knopen op je wingtips zodat je wat kan spelen met de draaisnelheid van je kite en bardruk. Tot nu toe vind ik de middelste positie van de drie het prettigst varen.

High end is subliem want ik kan met mijn 68 kg m'n 6m tot ruim 45kn nog prima varen. Met m'n nieuwe quiver kan ik van 16-50kn het water op  Joepie

Vaar met roze bandits en ben meestal op Kijkduin of de Slufter te vinden dus je kan me altijd aanspreken als je er meer over wilt weten of ze ff wilt proberen.
daantjes

Geen avatar

Antwoord #5 November 05, 2014, 12:31:03
edit2Rapporteer  
Was het niet zo dat de verminderde backstall ten koste is gegaan van een beetje lowend? Heb trouwens nooit last van backstall met de B7

Verder vind ik fladderen bij de B7 best wel aanwezig bij depoweren. Ik heb er absoluut geen last van maar ziet er soms een beetje vreemd uit.
Heb nu infexxion lijnen en in loopjes voel ik de trillingen nog door in de bar. Van horen zeggen dat de B8 minder fladdert maar ik heb de B8 nog niet getest.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.