Vertigo exit? Que pasa?

Zeeland135

April 10, 2015, 16:30:09
edit2Rapporteer  
Ik kwam er laatst achter dat Vertigo de winkel in Kamperland verkocht heeft aan Eurofun. En dat nadat Vertigo pas 2jr. geleden alles met veel tam-tam overgenomen had van Roha.
Wat is hier gebeurd?  Huh Na amper 2jr. al failliet?

En wat gebeurd er nu met de kiteschool op vrouwenpolder? En het wakeboard centre met kabelbaan?
Faxie

Logs: 0 | 7 uur
Antwoord #1 April 10, 2015, 17:10:44
edit2Rapporteer  
Ik weet het niet zeker verder hoor, maar ik vermoed dat ze in dat nieuwe paviljoen gaan zitten Smiley
Zeeland135

Antwoord #2 April 11, 2015, 09:47:57
edit2Rapporteer  
En dan bedoel je zeker dit?

http://de-dam.nl

Dat staat al heel lang op internet, maar ik zie daar niks gebeuren.
En ik zag dat het wakeboardcentre met restaurant overgenomen is door de Schotsman.
Gehaktdag

Antwoord #3 April 11, 2015, 10:06:59
edit2Rapporteer  
Wat ik begreep van Eurofun is dat hun alleen de winkel in Kamperland hebben overgenomen. De wakeboardbaan was al eerder opgesplitst en hoorde niet bij Vertigosports. De kiteschool op strand blijft nog wel gewoon bestaan en gaat binnenkort over naar het nieuwe strandpaviljoen "De Dam".
Faxie

Logs: 0 | 7 uur
Antwoord #4 April 11, 2015, 10:07:35
edit2Rapporteer  
Tja dan weet ik het ook niet
VertigoSports

Geen avatar

Antwoord #5 April 13, 2015, 18:51:39
edit2Rapporteer  
In de afgelopen winter hebben we besloten ons volledig te richten op de toekomst van Vertigo Sports en een jaar eerder dan oorspronkelijk bedacht, afscheid te nemen van de shop in Kamperland. Dit jaar concentreren we alle activiteiten (lessen, verhuur, verkoop) rond de huidige school op het strand en in 2016 verschijnen we dan met het nieuwe paviljoen 'De Dam' op diezelfde plek in Vrouwenpolder.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.