Megaloop Challence in Zandvoordt beetje laadt, maar toch !

Haring High Richardt

September 09, 2015, 21:05:32
edit2Rapporteer  
Hij lag al een tijdje op de plank

Geen tijd gehad maar nu eindelijk klaar

Megaloop Challence wedstrijd kite surfen in Zandvoort van juni 2015

De hoogste en mooiste spongen met kite surfen vertoond.

De beelden van 00.44 sec tot 1.05 sec dus totaal 20 seconden zijn van Edwin Haighton oftewel Ed de Moderator
Ik had geen mooie beelden van de winnaar en wou een compleet filmpie maken, zodoende

Respect voor die Gastuh die mijn jarenlange dromen in het echt doen !

Maar eens komt de dag en dan……………………….

http://vimeo.com/138774043

http://www.youtube.com/watch?v=hZZGt83EGvc

Ed.

Logs: 0 | 165 uur
Antwoord #1 September 09, 2015, 21:58:03
edit2Rapporteer  
Grappig dat het bij jou op de plank lag, ik kan me niet herinneren dat ik film naar je heb opgestuurd, maar ik zie wel mijn eigen beelden voorbij komen!?

Hieruit dus;

http://vimeo.com/129647524
Haring High Richardt

Antwoord #2 September 09, 2015, 22:09:29
edit2Rapporteer  
Dat klopt, ik wou het filmpie compleet maken met  mooie beelden van de winnaar erbij dus heb ik een paar sjots geknipt en geplakt

Het gaat om 00.44 sec tot 1.05 sec dus totaal 20 seconden prachtige opnamen van jou.

Vond het zulke mooie beelden en nou is het filmjpe compleet, snap je ?
Evan
Administrator

Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #3 September 09, 2015, 22:21:21
edit2Rapporteer  
Als je dan beelden jat geef dat dan minimaal aan in de omschrijving en aan het begin of eind van je filmpje, wel zo eerlijk naar de mensen die echt moeite doen iets moois te filmen want van jou beelden worden we alleen maar zeeziek. volgende keer dus minimaal een statief of anders de beelden lekker op de plank laten liggen.
Karel79

Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #4 September 09, 2015, 22:52:07
edit2Rapporteer  
Staat aan het einde toch "thanks gastuh", daar bedoelde die vast edwin mee :-)
Haring High Richardt

Antwoord #5 September 10, 2015, 07:15:26
edit2Rapporteer  
Citaat
Als je dan beelden jat geef dat dan minimaal aan in de omschrijving en aan het begin of eind van je filmpje,
Is aangepast in de begin topic

Citaat
wel zo eerlijk naar de mensen die echt moeite doen iets moois te filmen
Wie zegt dat ik er geen moeite voor heb gedaan, waar baseer je dat op ? Weet jij wat het is om zon wedstrijd door een klein lensje te bekijken ? Het is een hell of a Job  Grin

Citaat
want van jou beelden worden we alleen maar zeeziek. volgende keer dus minimaal een statief
Statief heb ik thuis liggen, vind dat niet echt handig met een paar duizend mensen voor mijn neus en ik ben maar een huis en tuin filmer met een camera. Geen professionele camera ploeg met 8 man of meer.

of
Citaat
anders de beelden lekker op de plank laten liggen.
Daar vind ik ze dan weer net niet te slecht voor  Grin

Citaat
Staat aan het einde toch "thanks gastuh", daar bedoelde die vast edwin mee :-)
Jij heb hem helemaal door, En zo is dat !! ThumpsUp

Jellevw

Logs: 0 | 249 uur
Antwoord #6 September 10, 2015, 08:26:15
edit2Rapporteer  
Haring, ik vind ze leuk hoor  ThumpsUp
manrot

Logs: 0 | 180 uur
Antwoord #7 September 10, 2015, 10:06:38
edit2Rapporteer  
leuk filmpje, en niet elke film hoeft super professioneel te zijn, dan ga ik wel naar de bioscoop.

dus keep on filming... en posting  ThumpsUp InLove
@LaurenS

Antwoord #8 September 10, 2015, 10:39:18
edit2Rapporteer  
Superfilmpie hoor Ries   ThumpsUp ThumpsUp ,zonder jou posts zou het maar een dooie boel worden hier.
KappuhH

Antwoord #9 September 10, 2015, 12:25:42
edit2Rapporteer  
Richard, als doorwinterde cameraman moet je toch de mores van de cinema kennen? De credits horen toch in het filmpje te staan? Want al de bezoekers van je youtubekanaal lezen natuurlijk niet allemaal Kitehigh.
PeeWee

Antwoord #10 September 10, 2015, 12:38:59
edit2Rapporteer  
Elke seconde film van loopende gasteh is meegenomen,  al zijn ze door Ries gemaakt  Grin

Ries is als een kind in de snoepwinkel,  kon gewoon de mooie beelden van Ed niet laten liggen. Als je in die grote trouwe hondenogen van Haring kijkt dan weet je dat ie het goed bedoeld.

See joes.
Flyingtrunkie

Antwoord #11 September 10, 2015, 13:37:42
edit2Rapporteer  
ach.... als je Ries kent dan kun je het hem niet kwalijk nemen... loser

hai ken dr niks an doen,  en waarschijnlijk gaat er binnenkort ook wel een megaloop challenge op Marsa plaatsvinden!  Tongue
Ik ga weer verder met pakken.. Smiley
Haring High Richardt

Antwoord #12 September 10, 2015, 16:28:51
edit2Rapporteer  
Bericht van Vimeo

We have removed your video titled "Megaloop Challence Zandvoort" previously available at
http://www.vimeo.com/138774043
, in response to a takedown notice submitted by pursuant to the Digital Millennium Copyright Act (“DMCA”).

Why did this happen?

We removed your video because a third party claims that it infringes a copyright that the third party owns or has the right to enforce. The Vimeo Terms of Service prohibit the uploading of content that infringes another person's intellectual property, including copyrights. Vimeo's policy is to remove potentially infringing content upon receipt of a valid DMCA notice.

Can I challenge this determination?

If you believe that the third party claim was mistaken, you may challenge it by following the counter-notice process described at http://vimeo.com/dmca#counter_notification. If you do not submit a counter-notice, we will assume that you do not dispute the takedown notice.

Will anything happen to my Vimeo account status?

This takedown will count as a copyright “strike” against your account. If you receive three copyright strikes, we will terminate your account for repeat copyright infringement. For more information, please see our repeat infringer policy: http://vimeo.com/dmca#repeat_infringer.

We strongly suggest that you carefully review the remaining videos in your account to make sure there are no videos that infringe upon the rights of others. If you are in doubt as to whether a particular video infringes upon another’s rights, you should remove it. Finally, you should ensure that all future videos you upload do not infringe any other person’s rights.

Heb zelf filmpje You Troep er af gehaald
pepsi

Geen avatar

Antwoord #13 September 10, 2015, 17:37:54
edit2Rapporteer  
Ries, ik vind het een leuk filmpje, doet mij terug denken aan een mooie middag in Zandvoort.
En die 20 sec tja ????
Haring High Richardt

Antwoord #14 September 10, 2015, 17:50:19
edit2Rapporteer  

Page not found

Vimeo has removed or disabled access to the following material as a result of a third-party notification by Edwin Haighton claiming that this material is infringing: Megaloop Challence Zandvoort

Removed on Thursday, September 10, 2015 At 9:59 AM

A public record of this claim is available at: http://chillingeffects.org/notices/11187270
Michael1988

Geen avatar

Antwoord #15 September 10, 2015, 18:07:17
edit2Rapporteer  
Wat wil je hiermee bereiken?
P e t e r

Logs: 0 | 145 uur
Antwoord #16 September 10, 2015, 18:20:54
edit2Rapporteer  
Haha copyright heet zo iets.
tgroot

Antwoord #17 September 10, 2015, 20:47:50
edit2Rapporteer  
kansloos weer dit
DM2008

Antwoord #18 September 10, 2015, 21:02:41
edit2Rapporteer  
Niet handig, Richard, als je iemand citeert moet je die ook de credits geven.

Beetje overtrokken reactie, Edwin, ik snap dat het je ergert maar het was verstandiger geweest om Richard te vragen je materiaal te verwijderen (mocht je dat gedaan hebben en hij heeft dat geweigerd, vervalt dit commentaar en is de 1e opmerking 2x zo toepasselijk).
Haring High Richardt

Antwoord #19 September 10, 2015, 21:46:24
edit2Rapporteer  
Citaat
Beetje overtrokken reactie, Edwin, ik snap dat het je ergert maar het was verstandiger geweest om Richard te vragen je materiaal te verwijderen
Heeft hij niet gevraagd aan mij

Tja..........., waar gaat het over, 20 sec film.

Als ik naar mijn zelf kijk en het was bij een van mijn eigen films gebeurd dan zou ik mij zelf vereerd voelen en er hard om hebben gelachen

Persoonlijk vind ik het allemaal erg overtrokken.
Maar wie ben ik ? En niet iedereen is hetzelfde als ik, gelukkig  Grin

Dus wat moet ik hier mee ? Heb alles verwijderd en excuus mail aan Edwin gestuurd,  dussss .............
pewpew

Antwoord #20 September 10, 2015, 21:56:50
edit2Rapporteer  
Citaat
Beetje overtrokken reactie, Edwin, ik snap dat het je ergert maar het was verstandiger geweest om Richard te vragen je materiaal te verwijderen
Heeft hij niet gevraagd aan mij

Tja..........., waar gaat het over, 20 sec film.

Als ik naar mijn zelf kijk en het was bij een van mijn eigen films gebeurd dan zou ik mij zelf vereerd voelen en er hard om hebben gelachen Maar wie ben ik ? En niet iedereen is hetzelfde als ik, gelukkig  Grin

Dus wat moet ik hier mee ? Heb alles verwijderd,  dussss
volgende keer worden je lijnen doorgesneden  schater
Haring High Richardt

Antwoord #21 September 11, 2015, 07:52:26
edit2Rapporteer  
Citaat
Wat wil je hiermee bereiken?

Niks
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.