windsurf.de EEN SLECHTE ZAAK

Pjoeloe

Antwoord #25 September 22, 2004, 16:12:20
edit2Rapporteer  
ik heb er ook geen probleem mee, vorige week dinsdag m'n V4 12m² binnen gehad en er vrijdag middag de hele middag mee gedampt! keine probleme..
beast
Gast
Antwoord #26 September 24, 2004, 00:11:27
edit2Rapporteer  
Maar uiteindelijk heb je wel je tube terug of niet? En is nu achteraf de conclusie dat windsurf.de wel meevalt maar de communicatie ruk is?
Naish........what else???

Antwoord #27 September 24, 2004, 11:46:40
edit2Rapporteer  
De marge voor een NL- Shop is idd flinterdun en niet zo hoog als bij de gemiddelde detailhandel! Als je dan een overjarige kite ook nog extra goedkoop moet verkopen dan moeten ze geld meenemen. Het is leven en laten leven!
KiteDemon

Antwoord #28 September 24, 2004, 12:02:11
edit2Rapporteer  
Hieruit blijkt alleen dat de NL-shops dus het prijsverschil kunnen compenseren door goede service te verlenen om een beetje te kunnen concureren.
Helaas is dit niet altijd het geval.
Denk toch dat de meesten hun gear liever uit Duitsland halen, dat bespaart honderden euries. Zeker als de service van de lokale dealer hier bagger is.
www.surfensoul.nl

Antwoord #29 September 24, 2004, 14:20:03
edit2Rapporteer  
De marge voor een NL- Shop is idd flinterdun en niet zo hoog als bij de gemiddelde detailhandel! Als je dan een overjarige kite ook nog extra goedkoop moet verkopen dan moeten ze geld meenemen. Het is leven en laten leven!
maar als ik wat koop is het live and let die!
walker

Antwoord #30 September 24, 2004, 16:07:20
edit2Rapporteer  
Dat marges verhaal en laten leven is natuurlijk flauwekul, als een shop mij iets wil verkopen en ik vraag naar de bodemprijs, is dat mijn goed recht, als die shop dan besluit mij niets te verkopen omdat ze niets of te weinig aan me kunnen verdienen, is het hun goed recht.

Als een shop je iets verkoopt, verdienen ze er aan, en als ze dat niet doen, doen ze iets fout.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.