Budget lastminute Kitebestemmingen voor beginners in Maart met constante wind

Laurent

Geen avatar

Februari 29, 2016, 13:30:00
edit2Rapporteer  
Hallo ieder!

Ik ben nieuw met het kiten en heb na een klein cursus een goede 2e handse set kunnen kopen en ik ben op zoek naar een bestemming waar ik het echt even goed onder de knie kan krijgen en waar ik voor ongeveer een klein weekje kan verblijven voor een niet al te duur ticketprijs. Joepie

Plekken die mij als eerst aanspreken zijn o.a

Egypte (lekker warm en laag water) el Gouna
Marroko Dahkla (ook super voor beginners heb ik begrepen)

Daarnaast lijkt mij zuid europa ook heel leuk en realistischer voor een week met een kleiner budget. want ik heb begrepen dat je bij Marroko waarschijnlijk een nachtje ergens moet overnachten, met ryanair zou dat Marrakesh zijn. daar verlies je ook weer 2 dagen mee. De andere plekken waar ik over aan het nadenken ben zijn de volgende:

Portugal Faro
Spanje ?
Griekenland ? (erg goedkoop neem ik aan)

Ik hoor het graag wat jullie ervaringen zijn  ThumpsUp
Dan zal ik deze week nog boeken ooohwyeaaah!
PieNO

Logs: 0 | 28 uur
Antwoord #1 Februari 29, 2016, 15:21:24
edit2Rapporteer  
Als je naar Egypte wilt dan beter naar Marsa Alam
Portugal beter naar Alvor
Marrokko Dakla is prima
Griekenland is echt niet zo goedkoop

Mij keuze zal zijn Marsa Alam en dan het Tulip inn resort direct aan een super spot.

Lees hier mijn verslag van Marsa Alam

http://www.kitehigh.nl/forum/index.php?topic=51507.0

Haring High Richardt

Antwoord #2 Februari 29, 2016, 18:01:31
edit2Rapporteer  
Ik heb van dit verslag in Marsa Alam nog 2 filmpies dusssssssss als je hier interesse in heb ?
Laurent

Geen avatar

Antwoord #3 Maart 01, 2016, 17:44:49
edit2Rapporteer  
Bedankt voor de tips Marsa Alam ziet er inderdaad heel vet uit!