Vermist/gestolen Naish kitetas, Liquid Force + Flexifoil kitepomp Egmond aan Zee

ErikFanatic

Berichten: 459
Augustus 11, 2016, 23:08:34
edit2Rapporteer  
Vanavond heeft iemand mijn Naish Torch kitetas meegenomen met hierin een witte Flexifoil pomp. En daarnaast is de LF kitepomp (oranje) ook weg. De spullen lagen voor de strandtent van Bad Zuid Egmond aan Zee op 11 augustus 2016. Tussen 19:00 / 22:00 zijn de spullen meegenomen.

Wij willen deze spullen heel graag terug!
Dit is me in 100 sessies nog nooit overkomen...
markymarc

Berichten: 296
Logs: 0 | 488 uur
Antwoord #1 Augustus 11, 2016, 23:34:02
edit2Rapporteer  
zucht...

Sick!

Hoop dat je m terugkrijgt!!
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #2 Augustus 11, 2016, 23:45:45
edit2Rapporteer  
Wat moeten ze nu weer met je tas?
Frank82

Berichten: 2539
Logs: 0 | 164 uur
Antwoord #3 Augustus 12, 2016, 00:06:34
edit2Rapporteer  
Te triest voor woorden, maar goed dat je er geen kite in had liggen. Ik laat ook nooit meer kites op het strand liggen, gewoon te link.

Het zou me niet eens verbazen als het gewoon toeristen zijn die denken dat dat gewoon achtergelaten is en niet de link leggen met jou op het water.
ErikFanatic

Berichten: 459
Antwoord #4 Augustus 12, 2016, 08:35:18
edit2Rapporteer  
Denk zelf ook dat het een toerist is geweest, die zijn niet altijd bekend met kiten. Het was onshore richting, dus we waren niet in de buurt van de opstap plek aan het spelen maar meer in het poeltje voor de hoofd-strandafgang. Het was niet echt strandweer, regen en vlagerige wind.

Er waren wel bij de strandhuisjes Zuiderlijk veel kiters bezig, misschien hebben die de tassen nog zien liggen en dachten dat ze misschien vergeten waren? Aangezien we pas tegen donker het water af gingen.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.