Autostrand heropend!

Japairman

Berichten: 1169
Antwoord #25 Oktober 31, 2004, 13:12:19
edit2Rapporteer  
Als er maar genoeg opstand is, is alles mogelijk!!!!

Dus blijf de betrokken partijen bekokstoven met allerlei bezwaarschriften!!!!

Laat weten dat je het erniet mee eens bent , alleen dan kunnen ze ons niet negeren ....wat ze anders wel doen.... en zeg dan maar dag met je handje... Undecided

Slopen sta ik niet achter ook niet illegaal het strand op met auto maar de blokkades voor hulpdiensten moeten weg .... no matter what!!!
ItsMe.Erik

Berichten: 1134
Antwoord #26 Oktober 31, 2004, 14:44:13
edit2Rapporteer  
Gister was er een ambulance nodig op het autostrand vanwege de toegestane recreatie. Dit was dus niet mogelijk. Hiervoor zijn al brieven gestuurt naar het zhl dat is onverantwoord is. Dus wie weet maken we nog een kans

Misschien zou het helpen als die ambulance broeders of de plaatselijke brandweer een brief of een reactie zouden geven, wat hun ervan vinden.
Misschien legt dit meer gewicht in de weegschaal, welke al te ver naar de verkeerde kant is doorgeslagen.
(Wie weet kunnen we het dan op een nette manier oplossen. Zou dit een idee zijn?) ???
Soca

Berichten: 93
Antwoord #27 Oktober 31, 2004, 15:14:36
edit2Rapporteer  
http://www.autostrandactueel.tk

vanaf nu worden alle nieuwtjes/fotos/columns gepubliceerd op Autostrand Actueel. Aangezien ik niet wil dat mijn weblog alleen maar over het autostrand gaat heb ik besloten om deze protestwebsite te beginnen. Ik doe mn best hem up to date te houden.. en ik hoop ooit het bericht "Autostrand voorgoed geopend!" te kunnen plaatsen.

We geven niet op! Wink
ItsMe.Erik

Berichten: 1134
Antwoord #28 Oktober 31, 2004, 15:19:39
edit2Rapporteer  
http://www.autostrandactueel.tk

vanaf nu worden alle nieuwtjes/fotos/columns gepubliceerd op Autostrand Actueel. Aangezien ik niet wil dat mijn weblog alleen maar over het autostrand gaat heb ik besloten om deze protestwebsite te beginnen. Ik doe mn best hem up to date te houden.. en ik hoop ooit het bericht "Autostrand voorgoed geopend!" te kunnen plaatsen.

We geven niet op! Wink


Ik heb de site gelijk onder favorieten geplaatst.
Aerodre
Gast
Antwoord #29 Oktober 31, 2004, 15:31:30
edit2Rapporteer  
http://www.autostrandactueel.tk

vanaf nu worden alle nieuwtjes/fotos/columns gepubliceerd op Autostrand Actueel. Aangezien ik niet wil dat mijn weblog alleen maar over het autostrand gaat heb ik besloten om deze protestwebsite te beginnen. Ik doe mn best hem up to date te houden.. en ik hoop ooit het bericht "Autostrand voorgoed geopend!" te kunnen plaatsen.

We geven niet op! Wink


Goed bezig Soca !!
ErikB

Berichten: 876
Antwoord #30 Oktober 31, 2004, 15:59:37
edit2Rapporteer  
Complimenten Soca tis dat ik hier geen poppetje kan plaatsen met groet bewegingen.
Soca

Berichten: 93
Antwoord #31 Oktober 31, 2004, 16:23:38
edit2Rapporteer  
 ;D thx!! Stille hint... er is nu ook een gastenboek!

« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.