Vind de depower strap helemaal goed in trappen verstelbaar. Alleen kijk wel uit Fer ik zou ze zeker nu de touwen nog nieuw zijn goed insmeren met sexwax.
Slijtage valt mee. Heb mijn huidige depower gelaten zoals die is. Met wax moet je wel oppassen dat er geen zand in blijft plakken want anders werkt het als schurende pasta en gaat het nog harder.
Je hebt het er steeds over dat de north 5th er veel minder uitziet dan de shift van naish. Kan je mij de verschillen uitleggen dan, heb in Egypte de 5th gezien en laatst op horst het shift systeem en behalve een andere kleur touwtjes zie ik bar weinig verschil. Sterker nog, het is gewoon een regelrechte kloon van North. De leash is mischien anders en de de-power strap maar die vind ik ook niet echt revolutionair spectaculair van naish. Het elastiek van north heeft een marlow mantel dus dat die breekt lijkt me sterk.
Arno, jou idee om er een lijntje over te zetten tegen slijtage is misschien wel wat maar past het zaakje dan nog door het gat in de bar?? Moet je misschien als 5e lijn (die door de bar gaat) een kitelijn gebruiken en daar een sleeve overheen halen. Weet alleen niet of je sleeve setjes van 50cm hebt.
Het gebruik van wax werkt zeker. Heb gasten in eqypte gesproken die het gebruikte en die waren zeer tevreden. I.g.v zand, gewoon even afspoelen. Maar uiteindelijk zal het toch slijten.
Misschien komen ze straks wel met een bar met extra groot gat zodat er een plastic buisje omheen kan. Ben benieuwd na hoeveel keer kiten je bij het huidige systeem aan vervanging toe bent.
Erix4, ik heb nog wel een extra neuslijn nodig. Dan kan ik ze gewoon aan mijn kites laten zitten. Ik heb nodig voor mijn 12 een lijn van 315 cm met 3 sleeves. Bel ff.