een dode in naaldwijk

Moza

Berichten: 1716
December 05, 2004, 15:23:59
edit2Rapporteer  
 >Sad >Sad

o >Sad

Ol zegt:
die nederlander van 17 die op het basketbalveldje bij de Rehoboth door een 20 jarige marokaan is doodgestoken
izzi zegt:
t broertje van een vriendinnetje van joyce, jennifer , is doodgestoken door en marrokaan vlakbij de rehoboth
Sander zegt:
HUH

izzi zegt:
ja bizar he!!?!?!
Sander zegt:
WHAT THA FUCK\\
Ol  zegt:
dit is dus de stemming in naaldwijk
Sander zegt:
LEKKER DORPJE
Ol zegt:
die gozer was een jaar geterroriseeerd en zei dat hij dat niet meer wilde, steekt die marokaan hem dood
Sander zegt:
IK HEB NIKS OP HET JOURNAAL GEZIEN
Sander zegt:
ongelofelijk....hebben ze die gast gepakt?
Ol  zegt:
nee ze houden het stil vanwege de publiciteit en om de stemming in nederland niet te laten omslaan
Ol zegt:
heeft zichzelf aangegeven
Sander zegt:
ongelofelijk...en meen je dat van het stilhouden....de pers weet het toch?
Ol  zegt:
ja maar je leest er hier in de krant niets over
izzi zegt:
en familie is ook een beetje bang dat er meer zal gebeuren als t in t nieuws komt
Ol zegt:
kan inderdaad het geval zijn
izzi.com zegt:
das eigenlijk ook bizar, heel naaldwijk weet t en t staat niet in de krant, hypocriet
Ol zegt:
stond gisteren hele polityiemacht op de been voor eventuele rellen in naaldwijk
izzie zegt:
is t rustig gebleven?
Ol zegt:
inderdaad hypocriet, zeg dan niet dat het een marokaan is maar noem hem mohammed V
Moza

Berichten: 1716
Antwoord #1 December 05, 2004, 15:24:53
edit2Rapporteer  
gesprekje over msn met mn broer en mn zus.....ik had geen zin om alles overnieuw te schrijven......echt gebeurt....niet te filmen, naast mn basisschool

 ???
Japairman

Berichten: 1169
Antwoord #2 December 05, 2004, 15:36:04
edit2Rapporteer  
Bizar en triest.... maar ik denk dat het inderdaad wel goed is dat het stil gehouden wordt.
KiteDemon

Berichten: 6806
Antwoord #3 December 05, 2004, 16:46:28
edit2Rapporteer  
Bizar!! En die gozer is nog niet gepakt???

Heel veel sterkte voor de nabestaanden!

Beter houden ze het stil anders worden gelijk alle pieten opgepakt vandaag....

Ik wist niet dat jij nog op de basisschool zat Sander..... Wink
Rutger II

Berichten: 1864
Antwoord #4 December 05, 2004, 17:14:15
edit2Rapporteer  
Weer diep triest.

en nog triester dat het niet in de media komt, dit gebeurd alleen maar om Nederlanders het gevoel te geven dat er in Nederland niets gebeurd.  >Sad
Naish........what else???

Berichten: 3039
Antwoord #5 December 05, 2004, 18:22:27
edit2Rapporteer  
Mijn geduld raakt op!!!!!!!
swea
Gast
Antwoord #6 December 05, 2004, 19:33:24
edit2Rapporteer  
dit word echt gek hoor hier niet normaal gewoon  >Sad
Moza

Berichten: 1716
Antwoord #7 December 05, 2004, 23:05:25
edit2Rapporteer  
hij heeft zich zelf angegeven.....de rede dat ik het hier log is omdat ik het belachelijk vind dat het geheim gehouden word.....
Moza

Berichten: 1716
Antwoord #8 December 05, 2004, 23:06:30
edit2Rapporteer  
@fer.....ik wist het zelf ook nog niet, maar vond al dat rekenen de laatste tijd zo makkelijk was
kentyman

Berichten: 2093
Antwoord #9 December 06, 2004, 11:56:43
edit2Rapporteer  
ik heb wel nieuwsberichten gehoord over 'een steekpartij' waarbij 'de dader' zichzelf de volgende ochtend heeft aangegeven. Trieste zaak natuurlijk, kom op mensen! Blijf met je tengels van elkaar af! In Nederland heeft de staat het monopolie op geweld, laten we dat zo houden!

Voor de rest ben ik 't wel eens met wat minder specifieke berichtgeving rond deze dingen... als je telkens weer dit soort dingen uitgebreid gaat uitpluizen op 't nieuws dan zit je alleen maar mensen op te fokken (en d'r zijn al zoveel mensen totaal gestressed nu). Als je echt wilt weten wat er gebeurd is dan kun je daar echtwel achterkomen maar dat deze shit niet allemaal rechtstreeks iedereen z'n woonkamer wordt binnengestraald dat vind ik best goed.

Ik erger me vaak aan de slechte kwaliteit van de NL media, vooral die commerciele honden hebben er een handje van om er een groot subjectief-sensatie-spectacel van te maken. Je moet de macht van de media niet onderschatten! Aan de andere kant moet het ook niet zo zijn dat dingen geheim gehouden worden (zoals bv in Rusland of China) maar een beetje zelf-discipline en discretie mag best van de massa-media verlangd worden vinnik, ze spelen namelijk een erg belangrijke rol in de 'opinivorming' van mensen swa!

 :'(
-DAVE-

Berichten: 368
Antwoord #10 December 06, 2004, 19:46:33
edit2Rapporteer  
Je wilt voor de rest niet weten wat er al decennialang Niet in de media Komt.....(Moza, Die dingen zijn om mij heen ook gebeurt) iedereen weet het heeft en het gezien, maar iedereen moet zijn bek houden !!

Hoe bereikt de politie dat? Gewoon de moordenaar vrij rond laten lopen  en daders de adressen geven van Slachtoffers (zie advocatenrecht).
Zo doet dan ook niemand meer aangifte , en houden ze tijd over om hun tax te halen met onbenullige bekeuringen aan burgers

Echt over 50 jaar weet je het fijne pas , maar dan is er geen Nederland meer! Er wordt heel, heeel veel verborgen gehouden voor de burger.
Frits

Berichten: 726
Antwoord #11 December 06, 2004, 19:54:17
edit2Rapporteer  
Veel vrienden van mij durfen geen aangifte meer te doen van diefstal e.d. door de angst voor reactie van de daders... best genaaid
Moza

Berichten: 1716
Antwoord #12 December 06, 2004, 20:20:02
edit2Rapporteer  
Ja kennelijk Dave, ik meede dat we het hier in  Nederland niet slecht hadden als het gaat om media...maar zo te zien wordt er idd een hoop achter gehouden.......

Ik kan me voorstellen dat Kentyman zegt dat dat in sommige gevallen goed is voor de algemene verstandhoudingen....maar ik vind dat een lulletje hoofdredacteur niet per definitie beter weet wat er moet gebeuren dan ikzelf......

Maar misschien is dit een tijd waar we doorheen moeten.
rocket man

Berichten: 1330
Antwoord #13 December 07, 2004, 10:36:38
edit2Rapporteer  
Kijk en dan weet je nu, wat de macht van de pers betekent.
Maar beter zo dan andersom:

...oud vrouwtje is van d'r fiets gevallen en een ingrijpende analyse heeft aan het licht gebracht, dat het in dit uitzonderlijke geval niet om een terroristische aanval ging...

zoals in de VS een tijd lang heel veel door deze bril werd gekeken (op moment eventjes minder maar wacht maar af) omdat het goed uitkwam om mensen d.m.v. angst te beinvloeden

Ik geef je een ander voorbeeld, een kollega van mij woont en werkt in Parijs, gisteren kreeg hij een Nederlandse krant te pakken, en was verrast dat prins Bernhard overleden was, omdat er in Frankrijk niks in de kranten geschreven is.

kentyman

Berichten: 2093
Antwoord #14 December 07, 2004, 11:58:05
edit2Rapporteer  
Rocket man, bedoel je nou te zeggen dat er geprobeerd wordt om de dood van prins Bernhard stil te houden?!?
De media in de VS is een verhaal apart en niet zomaar te vergelijken met die in NL, wat ze hier blijkbaar juist proberen te doen is het zo min mogelijk te hebben over terrorisme en de spanningen tussen bepaalde groepen moslims en onze westerse maatschappij (door niet te berichten over 'een marokkaan die een hollander heeft doodgestoken' maar over 'een dader die zich de volgende ochtend zelf heeft aangegeven'), toch wel wat anders als in de VS dacht ik zo.

Kijk ik ben ook niet blij met hoe de zaken er nu voor staan in NL, de politici blijven maar roepen over veiligheid maar ondertussen is 't de laatste 10 a 15 jaar alleen maar onveiliger geworden. Ik heb zelf ook een familie lid die uit angst voor de dader geen aangifte durfde te doen, verschrikkelijk gewoon! Rotzooitrappers moeten hard worden aangepakt!

Maar waarom zijn die rotzooitrappers dan rotzooitrappers geworden? Blijkbaar zijn de omstandigheden in dit landje op 't moment zo dat zulk gedrag vrij massaal de kop op steekt. Dan heb ik zoiets van: hou het hoofd koel, ik denk echtwel dat 95% v/d NL bevolking daar nog steeds erg goed in is: gezond verstand enzo..chill out, doe geen domme dingen, het is altijd een kleine groep eikels die 't voor de rest verpest (zo was 't vroeger op school, zo is 't in Nederland, zo gaat dat over de hele wereld) laat je niet gek maken!  ???

ohja, en gebruik je stem wijs bij de volgende verkiezingen!  8)
rocket man

Berichten: 1330
Antwoord #15 December 07, 2004, 19:37:23
edit2Rapporteer  
@kentyman, ik bedoel niet dat er in Frankrijk bewust iets is doodgezwegen. Het punt is als er een bepaald onderwerp niet in de
belangstelling staat, dan wordt het niet gecomuniceerd omdat er geen belang is. Wij denken meestal dat de pers verplicht is om nieuws te verspreiden, dat doen ze ook. Maar de pers heeft erg veel invloed over de presentatie en selectie van informatie, soms wordt daar verantwoord gebruik van gemaakt en soms onverantwoord, het ligt maar aan je doelstelling.

Een voobeeld van wat de moegelijkheden van communicatie zijn:

President Bush en Poetin besluiten om een hardloop wedtsrijd te houden en Bush wint.

De amerikaanse krant: Wedtsrijd Poetin / Bush en Bush heeft gewonnen

De russische krant: Bij een hardloop wedstrijd met grote belangstelling waar de presidenten van Rusland en de VS hebben deelgenomen heeft Poetin een uitstekende tweede plaats weten te veroveren. Bush darintegen heeft alleen met moeite de één na laatste plek kunnen verdedigen...

 Wink
Kitebabe_89
Gast
Antwoord #16 December 09, 2004, 16:48:25
edit2Rapporteer  
hmmsz.. hier in Enschede.. hebben ze een 79!!! jarige man.. van de fiets afgetrokken.. hij heeft een schedelfractuur... en .. hij heeft door de verwondingen 1 oog verloren >Sad ziek of nie
Tukker

Berichten: 185
Antwoord #17 December 13, 2004, 13:48:58
edit2Rapporteer  
Dan begin ik echt te koken van binnen wanneer ik dit lees:-(((((
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.