Dakine pads/straps

Moza

Antwoord #25 December 14, 2004, 12:50:14
edit2Rapporteer  
Heb je dat ook wel eens ....de ene maand wil je blond met enorme borsten en de volgende maand liever een lange slanke negerin met hele rode lippen  ;D.....maar ik moet Arno nageven dat ie nagenoeg alles test!  8)
Moza

Antwoord #26 December 14, 2004, 15:10:20
edit2Rapporteer  
lee de post van regtur ff  Wink
KiteDemon

Antwoord #27 December 14, 2004, 15:11:18
edit2Rapporteer  
Ha ha....hij heeft gelijk. Je spreekt jezelf tegen in deze topic Ar. ff nog een keer doorlezen!

Maar ook bij straps en pads is het zo dat ze voor de een wel lekker zitten en voor de ander niet. Ook voeten verschillen! (de een is links en de ander recht... ???)
Maar als je pas wat gevaren hebt dan kom je erachter wat voor jou lekker zit of niet. Door ff je voet in een strap te steken wordt echt nik wijzer.
Dus ook hierbij kom je er alleen achter door zelf te testen.
SjaarD

Antwoord #28 December 14, 2004, 15:40:41
edit2Rapporteer  
nou...ik heb ze zojuist besteld bij Coraaltje, als het goed is morgen in huis  ;D
De prijzen op de site kloppen niet voor de pads.....
de straps zijn 59e en de pads zijn 21e...Goed te doen dus  8)
RegtUR X4
Gast
Antwoord #29 December 14, 2004, 17:55:13
edit2Rapporteer  
OOO rustig kitevirus
ik loop hele dag stage dus de mensen worden chagie als ik ga kitehighen

wat ik ermee bedoel is dat je in mijn post de techno straps (fone) wel goed vindt, en net zeg je dat die van fone(techkno) rot straps zijn  ???

snapte?

Groeten Rutgerrr
slufterhufters.com

Antwoord #30 December 14, 2004, 19:15:03
edit2Rapporteer  
ja dan lieg ik toch niet, de straps zijn ook goed, hier wordt bedoelt dat het gebruik niks is.
ze lijken lekker te zitten maar voor boardoffs is het niks, en ook met schoentjes wordt het moeilijk.

daarom zijn die da kines zo lekker.

maar alles wend, ook die straps, wordt trouwens iets over de da kines gevraagd, en niet over andere voetbanden.

en ik dacht dat afwijkende posts verwijderd werden.

daarbij komt ook kijken dat er teveel door mensen gereageerd wordt die van horen zeggen gelijk hun mening klaar hebben over een product.

ps morgen beulen.....
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.