ErikB
|
Ja hele lekkere kite met mega low end goeie lift en hangtime. Afwerking van de kite is ook top.
Behalve de bar en depowerstrap zijn wat minder.
Kan je ook gerust kopen als beginners kite. Door zijn brede leading edge goed water herstartbaar.
|
|
|
Naish........what else???
|
Altijd lullig om te zeggen maar, 750€!!! ,dat moet wel een hele jonge/mooie kite zijn! Voor dat geld koop je een nieuwe overjarige kite met garantie. Ik zou een kite kopen die ook goed op de 2e hands markt nog te verkopen is, North, Naish, Cabrinha!
|
|
|
Kitebabe_89
Gast
|
het is inderdaad vrij veel geld... voor een 2nd hand... Wij hebben de Caution Santa Cruz.. echt fijne kite ze zijn heel stevig, en de struts zijn van steviger materiaal.. Ze reageren snel, en wij zijn ook beginnersz.... en dis onze eerste kite.. *( op mijn wipika free air na.. maar dat ding is BRANDHOUT )*
fijne kite.. maar voor veel geld.. ik zou zeggen.. zoek wat dieper.. ze zijn er echt wel voor minder...
|
|
|
|
jeffrey
|
het is een te duure kite en een spitfire is geen beginners kite dus ik zal hem niet kopen
|
|
|
slufterhufters.com
|
is een heerlijke kite, maar wel te duur, en als beginner niet helemaal geschikt, je kan het er wel mee leren daar niet van. 500e is meer aan de orde voor die kite, als die in goede staat is. lees ff deze link betreft 2e hands kites http://www.kitehigh.nl/z_tips_2ehands.php
|
|
|
Leander
Logs: 0 | 4 uur
|
valt me op dat voor die cautions door iedereen van die belachelijk hoge prijzen wordt gevraagd. Ligt zelfs nog boven de naish prijzen. Ik zou dan een overjarige kite kopen. nieuw dus.
|
|
|
Joren
|
valt me op dat voor die cautions door iedereen van die belachelijk hoge prijzen wordt gevraagd. Ligt zelfs nog boven de naish prijzen.
Het zijn ook wel goeie kites, alleen is dat bij niet veel mensen bekend volgens mij...
|
|
|
|
.Chris.
|
Is dit een goede kite of is dit type af te raden. Ik ken het merk niet zo goed. Wie heeft ervaring met dit soort kites ? Wel of niet kopen als beginner zijnde ? Ik vlieg al weer een seizoen met m'n spitfires, echt een hele lekkere kite, veel hangtime, groot bereik en stabiel. De kite is niet een pure high AR kite, dus ook als beginner kun je er zeker goed mee wegkomen zonder dat ie je afstraft. Tevens zijn ze super duurzaam, ook voor een beginner niet geheel onbelangrijk. Barretje kan inderdaad een tikkie beter, ik los dit nu op met een spinbare haak maar voor 2005 hebben ze een hele nette en spinbare bar, misschien dat je die er los bijkoopt ofzo? Ook via de zoekfunctie van kitehigh vindt je het 1 en ander aan informatie. Of zorg dat je 't eerste nr. van Soul Acces in 2004 te pakken krijgt daar staat een hele uitgebreide test in. M.b.t de prijzen denk ik dat de meeste de kites verkopen voor redelijke prijzen, de kites zijn ook gewoon top;) met een beetje zoeken op bijv. surfspullen kom je ze echt wel goedkoper tegen.
|
|
|
Jokersnoker
Gast
|
750 euri'ssss gewoon afbieden... tot 500 ofso... Maar het zijn zeer goede kites... en kites van 2004!! zie maar eens zo'n goede kite te krijgen!!
|
|
|
Frank_Nunspeet
Gast
|
Bedankt voor de info. Ik wist niet dat Caution zulke slechte barren had. Is deze ook qua veiligheid af te raden. (i.v.m releases). Ik zag op de duitse site idd nieuwe kites voor dat geld.
Bedankt voor de info.
|
|
|
|
Caution
Gast
|
Barren slecht???? Waarom nu weer?? Barren zijn GOED!!! .^
Ik zeg gewoon: de caution kites zijn goed!!!! Trust me....!!! 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8)
|
|
|
Ruley
Gast
|
Dude,
Gewoon op surfspullen.nl of kitespullen.nl een kite uitzoeken voor ca. 500 euro (of onderhandel tot je daarop zit). Check even wat reviews op het internet. Vervolgens ga je even kijken hoe het spul eruit ziet. Blaas hem even op en wacht ff een half uurtje (tegelijkertijd check je de naden en het doek even). Tip is wel om een courant cq. gerenommeerd merk te nemen. North, Naish en Cabrinha, maar Slingshot, F-One en Gaastra zijn ook vaak ok en goed te verhandelen. Ik heb inmiddels 3 2e hands kites tot volle tevredenheid.
Gr. Nino
|
|
|
slufterhufters.com
|
er is idd niks mis met die caution barren, maar niet te vergelijken met de nieuwe naish of ss barren.
bar is gewoon goed, maar wat al eerder is gezegd een 2e hands voor 750e is veeeeeeeeeeel te veeeeeel.
|
|
|
naish fanaten
Gast
|
Jongens kijk toch eens AUB niet alleen naar de bekende merken... Omdat alle schaapjes achter elkaar aan rennen wil niet zeggen dat Caution slechtere kites heeft dan naish of slingshot..!! Uit betrouwbare bronnen is gebleken dat er veel naishjes terug komen die bijvoorbeeld niet BOM proof zijn... en de spitfire's bijvoorbeeld wel... die klappen niet open als er een golf in slaat... Kortom er komen zeer goede kites aan... die de al zo bekende merken met een hoge status zullen verslaan... Kijk ook een naar de resultaten mensen... de redbull king of the air bijvoorbeeld en andere wedstrijden... jaja caution staat erbij!! 8)
|
|
|
Wave Rider
Gast
|
En dan die kogel gaten in de Spitfire II @#$
|
|
|
spitfire2
Gast
|
8)jaaaaa die kogel gaten!! prefect design... en ik heb ze en dan hebben we het nog niet over de prestaties gehad van de kite wojowwwwww respect!!! @#$ En da spitfire 1 oook!!! perfecte kites!! Ik ga me verder niet mengen in deze onzinnige discussie!!! Iedereen loopt achter zijn eigen merk aan! 8) 8) 8) 8) 8) 8)
|
|
|
ErikB
|
Niemand zeg dat deze kite's slecht zijn. Ik vind het ook geen slechte kite en vond de 2004 kite's helemaal top.
Alleen de safety van de bar rammelt als je daar geen aanpassing aan maak. Bij mij bleeft die toch hangen bij het relaisen van de safety. En de depowerstrap is helemaal kapot gegaan.
Geld het zelfde als de North depowerstrap en de Naish depower strap van 2004. Die zijn ook niet super.
Voor 600 euro heb je hier ook een goeie koop aan hoor. Lager is altijd mooi meegenomen.
|
|
|
slufterhufters.com
|
wel leuk anoniem reageren en ik zie ook nergens staan dat de kites slecht zijn, brilletje nodig.....
dat de barren beter kunnen is een feit , alles werkt goed maar kan beter afgewerkt worden.
en die prijs blijft belachelijk hoog.
en tja er worden nu eenmaal 100x meer naish kites verkocht dan cautions, dus gaan er ook meer stuk.
ook ik ben onder de indruk van de 2004 caution dus zal de 2005 nog meer indruk maken.
en als we de PKRA moeten volgen dan kunnen we beter allemaal een Flexifoil storm of SS feul aan gaan schaffen worden we allemaal wereldkampioen....
|
|
|
guest
Gast
|
Bericht leeggehaald, voegt niets mee toe.
Jij begon dit topics zelf Frank_Nunspeet. Je kunt dan beter niet onder een andere naam en na een aantal reacties van mensen van de toren gaan blazen.
Arjan
|
|
|