kite instructeurs gezocht!!!!!

Mike Verwater
Gast
Februari 18, 2005, 03:10:54
edit2Rapporteer  
Wegens superdrukte in Mexico zoeken wij nog per direct een kitesurf instructeur!!

Heb jij ruime kite ervaring en heb je je instructeurs diploma, spreek je goed engels en lijkt het je leuk om tot half augustus les te geven op het paradijselijke eilandje "HOLBOX" neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via email mike@takeoff.nl

kijk voor meer info over holbox even op onze website http://www.takeoff.nl

Kite regards,
Mike Verwater

Take Off International

dude01
Gast
Antwoord #1 Februari 18, 2005, 10:11:42
edit2Rapporteer  
Mike wij komen volgende week op holbox heb je dan nog wel tijd voor les te geven aan mijn vriendin wij zijn maandag op het eiland en blijven tot 8 maart
Mike Verwater
Gast
Antwoord #2 Februari 18, 2005, 20:05:14
edit2Rapporteer  
Hi dude,

ja hoor ik heb nog wel tijd om je vriendin les te geven dit is geen probleem maar het is druk dus als je je de eerste dag bij ons in casa las tortugas kunt melden dan zetten we je meteen in het schema dan kunnen we meteen aan de gang!

vandaag hebben we een downwinder georganiseerd van cabo catoche terug naar holbox. dit is 40 km buitenspelen tussen de dolfijnen......... :Smiley

tot snel.

kite regards,
Mike Verwater
Tom

Berichten: 2890
Antwoord #3 Februari 19, 2005, 21:43:12
edit2Rapporteer  
Damn moest je me nou jaloers maken ?? 8)
JorritW
Gast
Antwoord #4 Februari 19, 2005, 22:47:08
edit2Rapporteer  
Miss you beautiful Isla!
Roni-Size

Berichten: 284
Antwoord #5 Februari 20, 2005, 14:17:47
edit2Rapporteer  
Zeg dat wel maak ons maar jaloers Mike,
Groeten Ronald, Ernst, Harmen,Corry.
C
Gast
Antwoord #6 Februari 21, 2005, 15:38:00
edit2Rapporteer  
Jah Mike...kappen nou. Maak die gasten nou niet zo jaloers...haha...see you again in April!  ;D

Cheers
kentyman

Berichten: 2093
Antwoord #7 Februari 21, 2005, 16:11:41
edit2Rapporteer  
ik zag gister ook dolfijnen bij 't strand van Ouddorp, maar misschien was dat omdat m'n hersens onderkoeld waren.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.