nieuwe shift lijn voor torch 14 en 16

JTP_Joost

Maart 21, 2005, 18:24:47
edit2Rapporteer  
Yo dudes, ik werd vanmorgen gebeld door eurofun,

en die vertelde dat je een nieuwe shift lijn voor de torch 14 en/of 16 gratis kon ophalen als je in het bezit bent van één van de kites.

Het scheen dat daar iets mis mee was bij die kites, en dat nu de vorm en stevigheid beter is van de kite en/of de onderdelen ervan!!

dus voor iedereen die een Torch 14 of 16 heeft moet daar even achteraan gaan!!
KiteDemon

Antwoord #1 Maart 21, 2005, 20:13:10
edit2Rapporteer  
Volgens mij hadden ze alleen verkeerde lengtes neuslijnen bij die maten geleverd.
JTP_Joost

Antwoord #2 Maart 21, 2005, 20:37:54
edit2Rapporteer  
ik heb echt geen idee... haal ze maar gewoon even op morgen... kan toch geen kwaat! hehe
JTP_Joost

Antwoord #3 Maart 22, 2005, 15:04:34
edit2Rapporteer  
heb vandaag even me nieuwe shift lijn en kleine zwarte depower knoopjes opgehaald bij eurofun.

bij het bevestigen van de "upgrade" op me kite zag ik dat de shift lijn nu zo'n 30cm korter is geworden Shocked Shocked.

en de kleine zwarte "pig tails" zo'n 5 cm langer. toch wel een aanzienlijk verschil dus!
globe
Gast
Antwoord #4 Maart 22, 2005, 16:12:28
edit2Rapporteer  
Beste Naish kiteboarder,

Gefeliciteerd met de aankoop van uw nieuwe Naish Torch Kite!

Wij zijn continue bezig onze produkten te verbeteren. Meer performance en de laatste ontwikkelingen.

Graag daarom uw aandacht voor het volgende:
Bij deze kite is een kit bijgevoegd die de standaard Shift Extension line en de line-connectors vervangt.

Deze kit bestaat uit:
1 stuk oranje Shift Extension line
2 stuks Line connectors

Na recente R&D test met verschillende Shift extension lijnen is gebleken dat deze nieuwe Shift extension line de performance van de Naish Torch in de maten 14 m2 en de 16 m2 sterk verbetert.

Vervang daarom de standaard bevestigde Shift extension line door de bijgeleverde lijn.
Tevens dient u de voorste Line Connectors te vervangen door bijgeleverde Line Connectors.

Een kleine aanpassing die u in staat stelt het maximale uit uw Naish Torch te halen.

Mocht u nog verder vragen hebben wendt u zich dan tot uw dealer.

KiteDemon

Antwoord #5 Maart 22, 2005, 18:27:41
edit2Rapporteer  
Dus toch de extentionline (neuslijn)
Als je een beetje door hebt hoe een 5de af te stellen dan moet het duidelijk zijn dat er iets niet in orde is als je de kite in de lucht trekt.
De lineconnectors zullen waarschijnlijk het verschil in lengte van stuur- en depowerlijnen moeten compenseren.
Naish........what else???

Antwoord #6 Maart 22, 2005, 19:44:01
edit2Rapporteer  
Dat zijn die 30 cm die we laatst op je kite hebben aangepast Joost!!! Gebruik gewoon de nieuwe en klaar!!!
JTP_Joost

Antwoord #7 Maart 22, 2005, 22:39:04
edit2Rapporteer  
het was speciaal bedoeld voor de 16 deze lijn...

ga gewoon die kites is een dag flink veranderen en testen... tot ie helemaal top is!!! maar vrijdag vaarde die 12 uiteindelijk ook super! maar 5e lijn zat nog niet strak genoeg
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.