bram
Gast
|
ik zit ergens tussen Advanced amateur en top level amateur, ik heb nog geen kiteloop gedaan dus... ;D ;D
|
|
|
Leander
Logs: 0 | 4 uur
|
tja, ik weet niet of dit nu precies de volgorde is van het leren van tricks. Maar ja, verder wel grappig.
|
|
|
xray
|
Pff, vind hem maar matig. Beetje arbitrair allemaal. Ik vind mezelf niet zo goed als wat ik op de lijst zo moeten zijn, als je bijvoorbeeld naar goede gasten kijkt dan zie je muchos meer controle en dan is de complexiteit van de trucjes echt veel hoger...
|
|
|
SjaarD
|
Ik vind dat die kiteloop veel te hoog staat. Ik kan nog geen board offs en meerdere rotaties enzo (ja, af en toe) maar kiteloop en 360 kiteloops is echt een stuk makkelijker vind ik....
|
|
|
Yannick
|
simples jumps with safe landings??
waar is de beginner met simpel jumps and craches?
|
|
|
WaZuP
|
Klopt geen bal van heb laatst een unhookt trick gedaan en goerd geland dus top amature maar ik heb nog geen board ofs gemaakt huh klopt geen bal van de aller eereste jump van mij was een transition goed geland ik kon net hoogte houden ik hou der verder maar iover op.
|
|
|
~Sjors RE-CO2
|
subjectieve meter!!
als je het maar naar je zin hebt!! @#$
|
|
|
Superstar
Gast
|
Balkje is te kort !! .^
|
|
|
KITE ANGEL
|
na een leuke sessie( heheh wat ik vind) ben ik echt supervoldaan dan kom ik niet tot de helft van die balk lekker belangrijk ben niet voor anderen bezig om te laten zien hoe goed / slecht ik wel niet ben! ben gewoon lekkah bezig ;D ;D GRTTTTTTZZZZZZ Ed
|
|
|
|
Emiel
|
board-offs?? bestaat dat nog ;D klopt niks van man maar wel lache
|
|
|
Jurrien
|