Airline Cabarete Dom. republic

martijn_e

April 09, 2005, 18:25:39
edit2Rapporteer  
Hoi,

Wie heeft er nog tips voor airline/ reisorganisatie naar de Dom. Republic cabarete. we willen eind mei/ begin jullie gaan. Hooked cabarete lijkt ons wel wat. Maar alle tips zijn welkom ben benieuwd naar jullie ervaringen, het schijtn er toppie te zijn!

Mzzl,
          Martijn en Maartje
Randy

Antwoord #1 April 09, 2005, 19:10:10
edit2Rapporteer  
Hooked Cabarete is TOP! Smiley.. ze gaan in mei open ik ga er zelf ook snel langs.... op LTU.DE kan je wel goede tickets boeken volgens mij...........

heb hem in mijn fav. staan maar zit op andere comp. dus ik zal nog even voor je kijken.
beachboy_21
Gast
Antwoord #2 April 09, 2005, 20:43:08
edit2Rapporteer  
ohh dat is van ybo die komt uit lemmer vandaan. hij is daar heen geemigreerd.  heeft daar www.hookedsports.com maar nog geen ervaringen mee daar heen. komt vast nog wel

www.hookedsports.com
kitechick
Gast
Antwoord #3 April 09, 2005, 22:16:36
edit2Rapporteer  
heb zelf via exit-travel geboekt. Vliegen vanaf amsterdam, met martinair voor een laag bedrag.
Ga ook naar hooked in juli en augustus.

Greetz, marije
Bassie

Geen avatar

Antwoord #4 April 10, 2005, 15:24:31
edit2Rapporteer  
Boeken martinair via qxxl.nl - zie ook eerdere berichten over vermijden van kosten overbagage

huurde zelf een bungalow bij Nanny estate - vlakbij kitebeach (windsurf gedeelte) - mooie grote bungalow, zwembad etc. als je geluk heb voor redelijke prijs. Anders is Wilson beach house (pal aan het strand) ook leuk, en goedkoper.

Bas
Rich

Antwoord #5 April 10, 2005, 16:40:55
edit2Rapporteer  
Ben vorig jaar april met TUI (Holland International, Arke etc.) naar Cabarete geweest. Wij zaten in hotel Barcelo Punto Goleta op 5 minuten lopen van Kitebeach (tussen Bozo Beach en Kitebeach). Hotel is eenvoudig maar voor het geld zekers aan te raden. Goed eten, ruime kamers en aardige mensen.

Check voor info en wind op Cabarete ook http://www.windsofcabarete.com/windsOfCabarete/

Greetz,
Rich
Roelof
Gast
Antwoord #6 April 11, 2005, 11:14:44
edit2Rapporteer  
Ik heb via d-reizen geboekt eerste 2 weken van juni (estrella del mar of zoiets), is ook goed te doen met de prijs en zit gelijk in zón resort alles erop en eraan. Ik blij en vriendin blij.

inpr hoef je niet op kitebeach te zitten voor het kitesurfen!

Voor € 850 gidsprijs zitten we er.

Groet Roelof
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.