Mark Shinn???

cicade

Berichten: 235
April 14, 2005, 18:04:31
edit2Rapporteer  
Dit zag ik op een ander forum. Mark is dus weg bij Naish. Hmmmm vreemd.


Mark is not with Naish anymore.
He uses Cabrinha kites at the moment
Pete knew what was up and asked him if he wanted something else to ride in the meantime.
Mark said yes and pete sent him a quiver of kites.
Mark is not sponsored by Cabrinha, he has also ridden several other brands since newyears, when he decided to leave Naish.
I was in Cabo verde 10 days with mark just before easter, so this is not speculations. Mark is definetly not with Naish anymore.

Dan zie je dit weer>>>

Klik hier voor foto.

jeffrey

Berichten: 534
Antwoord #1 April 14, 2005, 18:23:15
edit2Rapporteer  
ja mooie foto echt een mooie moef
Marc de Munnik

Berichten: 1252
Antwoord #2 April 14, 2005, 18:54:47
edit2Rapporteer  
Topic opgeschoont Jongens.. Nu kan je de foto zien!
Rutger
Founding Father

Berichten: 856
Antwoord #3 April 14, 2005, 19:29:45
edit2Rapporteer  
Mister Naish bij Cabrinha. Moet niet gekker worden. @#$
Naish........what else???

Berichten: 3039
Antwoord #4 April 14, 2005, 19:50:31
edit2Rapporteer  
Er moest iemand plaats maken voor Kevin!!! En die beult veel harder!!
slufterhufters.com

Berichten: 6021
Antwoord #5 April 14, 2005, 19:53:32
edit2Rapporteer  
Naish houd geen kostgangers.

Moza

Berichten: 1716
Antwoord #6 April 14, 2005, 20:08:47
edit2Rapporteer  
Het is hard...maar het geeft aan dat het hier om topsport gaat...Maar ik denk dat Mark dat zelf ook heel goed beseft! Daarom is het zaak dat je in de periode dat je ript...ook de nodige pecunia's verdient! Want een kiteboarders carriere is een stuk korter dan dat van een voetballer....

Weet jij of Mark zn schaapjes op het droge heeft Arno? Zit ie dr een beetje warmpjes bij op tenerife...of moet ie nou alsnog ergens de boekhouding gaan doen?

Leon aero2
Gast
Antwoord #7 April 14, 2005, 20:58:12
edit2Rapporteer  
Heb ooit is een interview van meneer Shinn gezien, waarin in hij vertelde dat je een leuke boterham kan verdienen in de kitescene.
En hij zit daar absoluut bij: Dus maak je geen zorgen deze meneer is er zeker niet schatrijk van geworden, maar zeker ook niet arm.
En zijn schaapjes heeft hij zeker op het droge.

Kan echt bizar bruut kiten die gast, maar ja je wordt eenmaal ouder en de jongere kiters zijn een stuk elastischer. En als je dat gaat merken dan moet je op een gegeven moment de kitetouwtjes uit handen gaan geven voor de next generation.
Maar deze meneer is zeker nog niet afgeschreven.

 

 

 

 
fuck gravity

Berichten: 463
Antwoord #8 April 14, 2005, 21:04:46
edit2Rapporteer  
hij kan zelf nog een beetje windsurfen ook die beul  :-[

http://www.dlight.net/html/webcambig%203D.htm
Pbter

Geen avatar

Berichten: 1580
Antwoord #9 April 15, 2005, 00:53:14
edit2Rapporteer  
kijk, das nou insider info!
KiteDemon

Berichten: 6806
Antwoord #10 April 15, 2005, 08:38:06
edit2Rapporteer  
Respect voor de dude!!
Shinny ript nog steeds als een dolle. Dat de de grillen en competitietrends verschuiven, daar kan hij ook niks aan doen. Ik mag nog graag naar de brute oldskoolstyle en bigair kijken.
Een uur lang naar alleen handepasses en kiteloops kijken gaat erg snel vervelen.
Brenkie

Berichten: 716
Antwoord #11 April 15, 2005, 14:03:04
edit2Rapporteer  
Sad but true...   Sad

Tja, Marks standpunt is best te begrijpen.
Ik wil me best opofferen om in Hawaii kites te gaan testen. Vooruit dan maar.   %@!
Shit man, dan kan ik alleen geen files meer rijden 's ochtends... Sad
Moza

Berichten: 1716
Antwoord #12 April 15, 2005, 14:47:30
edit2Rapporteer  
Ja leuk Fons  om zo wat meer te lezen over zo'n gast.....top
Tom

Berichten: 2890
Antwoord #13 April 15, 2005, 15:32:09
edit2Rapporteer  
Marc @ Cabrinha
whahahahaha DOMPER !!!! voor de vele naish fans hier ..
zo zie je maar wat de beste kites zijn
slufterhufters.com

Berichten: 6021
Antwoord #14 April 15, 2005, 16:33:06
edit2Rapporteer  
Tom leer eens lezen....
Shinn vaart met verschillende merken kites, al zou er Komo op staan het maakt shinn niet uit waar die mee vaart, hij heeft ff een paar kites van Djo gehad om mee te kiten.
Dat er toevallig Cabrinha opstaat maakt niks uit.

En als je een kite naar de maatstaven van een rider goed of slecht vindt dan zijn de Flexifoil en SS de allerbeste kites op heel de wereld.

En aangezien ze tegenwoordig geen rommel meer maken, en er wordt aan jou gevraagd of je een compleet set kites wilt hebben, wat zou jij dan doen, ongeacht welk merk.


(R)Ikke

Berichten: 1406
Antwoord #15 April 15, 2005, 21:31:37
edit2Rapporteer  
Ik ben bang dat tussen nu en de komende 5 jaar de meer voor het geld word gegaan dan voor het kiten. Sponsoren zien steeds meer heil in het kiten en gaan dus investeren waar de pro's van zullen gaan profiteren.

Denk ik P)
slufterhufters.com

Berichten: 6021
Antwoord #16 April 15, 2005, 21:39:02
edit2Rapporteer  
Beetje raar verhaal Ikke??

Denk jij dat iemand zomaar een berg geld krijgt, je zal je toch echt het ongans moeten trainen, en op de wedstrijden moeten winnen om  een sponsor te krijgen.
En gelukkig is het nog groeiende en gaan er meer sponsors geld in steken, en ja als jij hebt beslist dat je ervoor wilt gaan, wat betekent dat je hele dagen zal moeten trainen, dan is het fijn dat je er geld mee kan verdienen, mede mogelijk gemaakt door sponsors kan jij je rekeningen betalen.

Dus het is een goede ontwikkeling.
Marc de Munnik

Berichten: 1252
Antwoord #17 April 16, 2005, 00:50:26
edit2Rapporteer  
Witlof .. Waar vaar jij mee dan.. jij zegt dat flexfoil en ss de beste kite`s ter wereld zijn.. Hoezo dan?
Pbter

Geen avatar

Berichten: 1580
Antwoord #18 April 16, 2005, 12:40:49
edit2Rapporteer  
damn marcc, lees es goed!
Moza

Berichten: 1716
Antwoord #19 April 16, 2005, 12:51:00
edit2Rapporteer  
Idd als het zo zou zijn dat de beste rider de beste kites heeft.....maar een aantal pro's vaart gewoon met custom kites.....de kites die zij varen moeten  verkocht worden.....en ik denk dat de meeste kiters iets anders in een kite zoeken dan Hadlow bijvoorbeeld met zn whirly birds en kiteloop Handle passes.....

En niemand geeft zomaar geld weg idd ......dat er twee niet gesponsorde riders nu in het main event zitten bewijst dat voluit.....dat hier in Nederland mensen kites tegen inkoopprijzen of iets minder krijgen heeft daar helemaal niets mee te maken!
KiteDemon

Berichten: 6806
Antwoord #20 April 16, 2005, 13:20:22
edit2Rapporteer  
Ten eerste is een kitecarriere altijd van korte duur. Ten tweede kan je er alleen maar van leven als je ook echt met de wereldtoppers mee kan draaien. En dan nog is het geen vetpot.
Shinny heeft het goed gedaan en plukt daar nog de vruchten van, maar is commercieel niet meer zo belangerijk.
Als er in kiten net zoveel geld zou omgaan als in golf of tennis, dan was het een ander verhaal.
Kiten blijft een elitesport alleen weggelegd voor een relatief kleine groep, dus niet interessant voor de sponsors om miljoenen in te pompen. Tenslotte zal het ook evenredig veel centjes moeten opbrengen voor de sponsors.
Zolang fun de hoofdfactor blijft vind ik het prima. Maar het zou niet verkeerd zijn om i.p.v. voetbal, kiten te kijken.
Sake
Gast
Antwoord #21 April 16, 2005, 15:02:28
edit2Rapporteer  
Maar het zou niet verkeerd zijn om i.p.v. voetbal, kiten te kijken.
Mag van mij vandaag nog ingevoerd worden  .^
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.