Tom
|
In Scheveningen zitten een aantal winkels dicht op elkaar daar kun je vast en zeker slagen!
|
|
|
PDJ
Gast
|
Ondanks dat er op scheveningen er een aantal zaken naast elkaar zitten, valt het enorm tegen. Ja ze hebben wel wetsuits, maar een lycra-tje daar is al moeilijk. Kijk eens bij eurofun ik weet dat zij wat meer hebben. Underground in scheveningen is de enige daar die iets heeft.
|
|
|
CabriPro
|
online shop is ook een uitkomst, zit je wel met maat, niet goed geen geld terug!!
|
|
|
Marc de Munnik
|
Zijn er zoveel. Er is geen shop bepaald daarop gericht maar de meeste kiteshops hebben dit wel! Kijk even op de linkpagina van kitehigh voor meer info!
|
|
|
|
gary d
|
maybe Sparke in zandvoort heb daar laatst goede verhalen van gehoord en ga zelf binnenkort ook maar eens ff checke
|
|
|
Beul
Gast
|
Yo CabriPro,
vaar je regelmatig op de Brouwersdam?? Naast strandcafe de Kous zit Natural-High en zei hebben een nieuwe winkel geopend op de Kous, en zat boardshorts en volgens mij ook lycra's enzo. Succes
@#$ @#$
|
|
|
|
Tom
|
Hoe zit dat met Watersport scheveningen ?? Lijkt me een flexe shop ?
|
|
|
maxie
Geen avatar
|
In renesse zitten ook 2 winkels vlak bij elkaar, ga daar meestal heen, en anders ge ik naar eurofun aan t oostvoornse meer, vorige week nog dik geslaagd daar.....
|
|
|
wetsuit
Gast
|
ditisdelink-http://www.watersport-plaza.nl/assets/s2dmain.html?http://www.watersport-plaza.nl/kledingaccessoires/kledingaccessoires/wetsuits.html
verwijder zelf ff ''ditisdelink-''. linken mag hier niet heb ik begrepen. Er staan wel leuke pakjes op (nieuw) voor weinig. Vraag me niets over de kwaliteit ???
|
|
|
CabriPro
|
Gasten bedankt, was zondag nog op de Kous!! (biertje)!! volgende keer effe bij Natural_High langs, zeker ook een keer naar Oostvoorne, Eurofun!!! en mijn favoriete winkel in Renesse Jonker Funsport
HOI
|
|
|
PDJ
Gast
|
Tom, was zaterdag bij watersportscheveningen. Ze wilde een deal maken voor de nieuwe jaime pro. Aardige gast, maakt samen met die gast van kiteboardshop eigen boards, 489,- Zag er erg goed uit, leek verdomd veel op de undergrounds en schijnt dat die bij f-one worden geperst. Niet al te grootte shop maar ze hebben wel wat leuke dingen.
|
|
|
Jurrien
|
nog sites voor kleding kmoet nog een verjaardags cado ;D
|
|
|