Zonder leash ook kans op AUW...!!!

Sky®ideR

Mei 05, 2005, 23:22:54
edit2Rapporteer  
Nou na een heerlijke dag met mijn Torch 16m te hebben geknalt, was de laatste sessie voor vandaag wat minder.

Na een redelijk hooge sprong (voor mijn doen) kwam ik netjes op het water alleen met heel veel snelheid, dit was ik nog niet gewend en vloog van mijn board, maar ondanks dat ik zonder leash vaar kreeg ik nog fijn mijn board in mijn boven been. Zie resultaat. 6 hechtingen.  Shocked Shocked Shocked

Dus zonder leash varen wil nog niet zeggen dat je board niet meer terug kan schieten.

Vraag mij niet wat er precies is gebeurd, want daar heb ik zelf nog geen idee van. Maar morgen mag ik gewoon weer lekker knallen dus gelukkig is nu niet mijn weekend verknald hierdoor.

Grtz

[verwijderd door de admin]
MrRippey

Antwoord #1 Mei 05, 2005, 23:25:20
edit2Rapporteer  
Dam das niks kreeg ook mijn board tegen mijn hoffd vandaag gelukkig maar alleen een joekel van een bult!!!

??? ??? ???
Sky®ideR

Antwoord #2 Mei 05, 2005, 23:27:15
edit2Rapporteer  
wees blij volgens mij was mijn vin gewoon lekker in mijn been geknalt..?? Maar ja eerst nog lekkerd gevaren daarna, ik zag alleen een scheur in mijn broek maar toen mijn pag uit ging schrok ik wel ff. Maar ja shit happens..!!
kiteboy
Gast
Antwoord #3 Mei 05, 2005, 23:29:37
edit2Rapporteer  
Ik vaar wel met leash. Omdat ik anders zeker wel me board was kwijt geraakt. Ik heb zo dikke leash. Maar binnen kort ga jij weer het water op niks houd ene kiter tegen. .^

jeroen
Sky®ideR

Antwoord #4 Mei 05, 2005, 23:32:55
edit2Rapporteer  
Nope morgen weer om 10uur in de auto richting Mirns Grin:D:D
kiteboy
Gast
Antwoord #5 Mei 05, 2005, 23:35:44
edit2Rapporteer  
Ik denk dat ik me leash ene touw doe dat i niet hard kan terug schieten. Me pa heeft woensdag en donderdag al gebracht. Heeft nu dus nieit zo zin. Dus zaterdag en zondag hopelijk weer. Kan je voortaan neit duiken als je board op je af ziet komen.

jeroen
Sky®ideR

Antwoord #6 Mei 05, 2005, 23:39:42
edit2Rapporteer  
Ik denk dat ik me leash ene touw doe dat i niet hard kan terug schieten. Me pa heeft woensdag en donderdag al gebracht. Heeft nu dus nieit zo zin. Dus zaterdag en zondag hopelijk weer. Kan je voortaan neit duiken als je board op je af ziet komen.

jeroen

Als ik het had zien aankomen misschien wel..??

Tom

Antwoord #7 Mei 05, 2005, 23:59:46
edit2Rapporteer  
@Skyrider,
Welke hechtingen heb jij dat je gewoon mag kite??? Ik mocht een week niet !!!
Die wil ik de volgende keer ook!!!
Darkwing
Gast
Antwoord #8 Mei 06, 2005, 00:31:17
edit2Rapporteer  
Ah.. Ziet er lekker uit! Toen ik hechtingen in mijn hoofd had (2 keer gehad, niet door het kiten, is al een tijd geleden) mocht ik volgens mij ook een week neit met m'n hoofd in het water. Lijkt me trouwens niet echt fijn zitten, je wetsuit over die hechtingen (gaan ze dan niet open ofzo?)

Zoals je zelf als zei, shit happens... Wink
Naish........what else???

Antwoord #9 Mei 06, 2005, 06:29:10
edit2Rapporteer  
Dat ziet er niet zo lekker uit, pas ,maar op voor infecties door het water.
KiteDemon

Antwoord #10 Mei 06, 2005, 07:33:39
edit2Rapporteer  
Dat ziet er niet zo lekker uit, pas ,maar op voor infecties door het water.

Dan moet je niet bij Ouddorp het water in gaan.....
Sky®ideR

Antwoord #11 Mei 06, 2005, 10:17:12
edit2Rapporteer  
Nou ja er komt nooit echt veel water in mijn pak zeker daar niet, dat ik gister mijn pak uit deed was het ook gewoon droog en anders vanavond weer ff spoelen...!!!

Nou ltr ga nu naar Mirns
Moza

Antwoord #12 Mei 06, 2005, 10:23:15
edit2Rapporteer  
Nou ja er komt nooit echt veel water in mijn pak zeker daar niet, dat ik gister mijn pak uit deed was het ook gewoon droog en anders vanavond weer ff spoelen...!!!

Nou ltr ga nu naar Mirns
ja maar nu zit er een scheur in je pak!! ???
Taco.

Antwoord #13 Mei 06, 2005, 13:13:25
edit2Rapporteer  
oei! ook al hechtingen! dat ziet er naar uit.... sterkte man!

pas wel op voor infecties etc want dan ben je nog veel verder van huis. Dat water bij Mirns is echt GOOR.
Taco.

Antwoord #14 Mei 06, 2005, 14:13:33
edit2Rapporteer  
oh en als je huid nat wordt kunnen de hechtingen eruit scheuren. Bij mij al gebeurd tijdens het douchen.....laat staan een dag kiten....

nog ongeveer 5 dagen dan kan ik ook weer kiten grrrr
Spinnerfreak

Antwoord #15 Mei 06, 2005, 15:03:28
edit2Rapporteer  
Jah die boards kunnen gevaarlijk zijn!!!
Ik wilde mijn kite verzwaren met mijn board zodat mijn kite niet weg kon waaien...
Legde ik mijn board neer, met de (scherpe) vinnen naar beneden... STOM!!!.... Tjakka!!!... Gaan die vinnen van mijn board in één keer door het doek van mijn kite!!!
Gevolg: Twee scheuren in het doek van mijn nieuwe (2e hands) kite waarmee ik voor de 2e keer ging kiten...
Gelukkig kon ik het nog plakken met tape en heb ik er ook nog mee kunnen kiten die dag...
Dus altijd uitkijken als je spullen op je kite legt!!!

Marcel~

Logs: 0 | 281 uur
Antwoord #16 Mei 06, 2005, 19:41:54
edit2Rapporteer  
...daarom draag ik een kitebroek met protectors... .^
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.