muiderberg

larssmits
Gast
Mei 14, 2005, 17:04:06
edit2Rapporteer  
Het was m'n 2e keer vandaag, en het ging veel beter dan de vorige keer  Smiley het waaide nog best hard, de meeste hadden een 10-12 meter tube, en later op de dag was er echt te veel wind voor m'n s-arc 630  Smiley
      Klaar om te vertrekken

      En daar ga ik dan

      Beetje snelheid in de "poep" houding

      van een afstandje

       Weer van een afstandje

en voor walker z'n kite waaide het te hard...
Darkwing
Gast
Antwoord #1 Mei 14, 2005, 19:46:57
edit2Rapporteer  
Een foto van Jeroen! (het lukte hem zelf niet om ze online te zetten, ik heb de foto dus niet gemaakt.. ik was er niet Wink)

kiteboy
Gast
Antwoord #2 Mei 14, 2005, 19:51:14
edit2Rapporteer  
Ik ben dat niet op de foto ik heb ze gemaakt er komen er meer.

jeroen
Darkwing
Gast
Antwoord #3 Mei 14, 2005, 20:15:07
edit2Rapporteer  
Nog meer foto's die Jeroen (Kiteboy) heeft gemaakt!!!








tom_beul
Gast
Antwoord #4 Mei 14, 2005, 20:42:54
edit2Rapporteer  
Het waaide veels te hard voor mij vlagen tot 7bft ben nog naar 'the put'
gegaan daar was het nog best lekker
DXP

Berichten: 154
Antwoord #5 Mei 14, 2005, 20:51:45
edit2Rapporteer  
was absoluut een topdagje en wat verder op het water zelfs rustig. Ik snap echter nog steeds niet waarom een aantal (ver) gevorderde kiters met harde aanlandige wind tot op 15 a 20 meter afstand van de kant hoge sprongen maakt  ???
Claudia

Berichten: 502
Antwoord #6 Mei 14, 2005, 20:55:04
edit2Rapporteer  
Daar kan ik me dus ook onwijs aan irriteren maar waarschijnlijk is het omdat het vrouwtje of moeders er staat met een camera of vol trots. Welcome to the Disney main street parade! Ik vind eigenlijk, dat dat stukje de babypiste is en dat als je goed kunt hoogte lopen dat ook maar moet laten zien....ver weg dus!
DXP

Berichten: 154
Antwoord #7 Mei 14, 2005, 21:04:21
edit2Rapporteer  
Denk niet dat het vrouwtje nog vol is van trots als vrienjelief of manlief net ff iets verder springt dan normaal..

Sprongen zien er absoluut top uit en dat zal niet veranderen als ze een stuk verderop worden uitgevoerd (wordt er eerder beter op omdat je gewoonweg meer ruimte hebt). Lijkt me in het belang van iedereen om gewoon bij de kant weg te blijven
larssmits
Gast
Antwoord #8 Mei 14, 2005, 21:30:41
edit2Rapporteer  
tja sommige vaarde veel te dicht bij de kant, iemand (broer van tom_beul) vaarde heel overpowerd langs de kant en kon volgens mij geen hoogte houden en viel van z'n board in het water en net over dat betonne deel, hij had veel geluk gehad!!

maar ik zat ook meestal vooraan omdat ik niet naar achter kon... want ik kan nog niet zo goed hoogte lopen, dus moest ik af en toe echt terug lopen!
kiteboy
Gast
Antwoord #9 Mei 14, 2005, 21:38:44
edit2Rapporteer  
De foto's heb ik genomen omdat er te veel wind voor mij stond. Ik heb zoom gebruikt dus het is iets veerder weg maar er springen er een paar dicht bij de kant. Die gasten ken ik niet ik hoop dat ze niet erg vinden dat ik er foto's van opgezet heb.

jeroen
sw114
Gast
Antwoord #10 Mei 14, 2005, 22:26:45
edit2Rapporteer  
Ja het was inderdaad een top dag vandaag. Hoewel later was ik iets minder blij: wie was die gast die z'n auto zo asociaal half op de doorgaande weg had geparkeerd in Muiderberg vandaag? De plaatselijke bevolking (boer) kon er niet meer langs en er werd een soort protezst actie op touw gezet om al het kitesurf verkeer volledig te blokkeren! Op een gegeven moment kwam zelfs de politie er bij om bekeuringen uit te delen en om de boer aan te spreken die de weg met z'n tractor had geblokkeerd... Het lijkt mij dat we wel wat zuiniger mogen zijn op de schaarse legale kitesurf plekken in ons land. Dit gaat op deze manier toit een verbod leiden op de hele korte termijn. Damn, laat zulke asocialen alsjeblieft ergens anders heen gaan. Ik hoop van harte dat je auto is weggesleept!
mayhem
Gast
Antwoord #11 Mei 14, 2005, 22:45:59
edit2Rapporteer  
Mee eens, DXP. De vergevorderde kiter die rond 15.00u zo'n 5 meter van de kant ineens de lucht in ging zal dat nu ook wel vinden. Hij kwam op het asfaltpad tercht en heeft zijn enkel op 6 plaatsen gebroken. In Frankrijk kwam iemand op een vrouw met kind terecht.
walker

Berichten: 177
Antwoord #12 Mei 15, 2005, 02:18:16
edit2Rapporteer  
Ja wat een wind,rij j zo'n eind waait het te hard Smiley nog een klein weekje geduld en dan is mijn set compleet en houdt niets me meer tegen (behalve de vrouw).

Zijn de foto's een beetje gelukt Lars?
slufterhufters.com

Berichten: 6021
Antwoord #13 Mei 15, 2005, 07:25:26
edit2Rapporteer  
lijkt me meer iets voor kitelocaties en trefpunt...
WouterN
Gast
Antwoord #14 Mei 15, 2005, 08:39:38
edit2Rapporteer  
Ik was er gisteren ook om even bij te praten met wat mensen. Niet gevaren ivm de te harde en vlagerige wind.

Stond op de kant toen ik en twee anderen met wie ik stond te praten bijna iemand's kite in me nek kreeg. Ik hoorde en voelde dag ding echt een halve meter van mijn hoofd voorbij zuisen in een loop naar beneden. Dat was niet fijn Sad

Wellicht met z'n allen iets zuiniger zijn op de spot. Overigens vond ik het optreden van de politie ietwat overdreven richting mijn persoon. Ik reed daar de weg in langs de parkeerplaats en die politie agent begon me heel arrogant toe te spreken. Maar goed, volgende keer  beter Grin
larssmits
Gast
Antwoord #15 Mei 15, 2005, 09:16:51
edit2Rapporteer  
Zijn de foto's een beetje gelukt Lars?

ja hoor  .^
Robert K
Gast
Antwoord #16 Mei 15, 2005, 15:54:11
edit2Rapporteer  
Ik heb ook nog wat foto's gemaakt bij Muiderberg.
Ze zijn te bekijken op www.restyleboards.com .


[verwijderd door de admin]
Jurrien

Berichten: 2149
Antwoord #17 Mei 15, 2005, 16:44:49
edit2Rapporteer  
wij hebbben ook een heerlijke sessie gehad op waddenzee(+/- 20 kiters en later lauwersmeer(zo'n 40 surfers) zon lekkere 6 bft
DXP

Berichten: 154
Antwoord #18 Mei 15, 2005, 19:15:45
edit2Rapporteer  
foto's zien er inderdaad top uit, weet niet of je het bedoeling is maar nu weten we in ieder geval wie er zo dicht onder de kant springt!
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.