Kiteboard open. Hoe was het?

~Arjan
Founding Father

Mei 15, 2005, 20:36:23
edit2Rapporteer  
Ik kon er helaas niet bij zijn. Undecided

Wie heeft er voor ons een kiteboard open verslag en / of meer info over vandaag?

Bob?
Naish........what else???

Antwoord #1 Mei 15, 2005, 21:14:09
edit2Rapporteer  
Ik ben niet al te lang geweest maar de sfeer zat er goed in. Toen ik aan kwam hingen er al flink wat kites in de lucht en natuurlijk was Arno ook van de partij. De wind was redelijk goed alleen wat vlagerig, de stroming was pittig en dus was het moeilijk kiezen tussen een 12 of 16 meter.
Er waren redelijk wat internationale pro's aanwezig: Ruben, Kevin en Jalou, Aron, Cristiaan Brouwer, Martin Vari, Jeff Tobias en vele nederlandse toppers:Randy .^ Youri .^Stefan .^Cees .^Tjalling .^ Arno .^ .^, ect.......
Tijdens de contest viel de wind eigenlijk een beetje tegen maar ik heb toch redelijk wat gave tricks gezien. De contest was eigenlijk vriendschappelijk en er waren volgens Arno (net gebeld) 3 winnaars: Ruben, Kevin en Aron. Na de wedstrijd pakte Aron de microfoon en werd Randy tot winnaar uitgeroepen door de gezamelijke nummers 1. Ik moet zeggen dat Randy echt mega goed bezig is, wat een beul is die gast!

Arno heeft beloofd straks wat meer te posten!
~Arjan
Founding Father

Antwoord #2 Mei 15, 2005, 21:20:02
edit2Rapporteer  
Thx Bob, gaaf dat Randy nummer 1 is geworden. Er moeten wel heftige tricks bij zijn geweest.

Ben benieuwd naar Ar zijn belevenissen. Shocked
tom_beul
Gast
Antwoord #3 Mei 15, 2005, 21:25:06
edit2Rapporteer  
Wauw het was eem super dagje nieuwe boardje van F-one getest 118 sk8 en maar gekocht lekker kunnen jumpen! de zweer zat er goed in!

gr.

Tom
Rutger
Founding Father

Antwoord #4 Mei 15, 2005, 22:47:29
edit2Rapporteer  
Arno zal nog wel aan het feesten zijn. ;D
slufterhufters.com

Antwoord #5 Mei 16, 2005, 00:22:26
edit2Rapporteer  
Zo ben ik dan..... pffffff, helemaal gaar... was er om 9 uur, dikke wind, bewolkt en stil, zag Peter Hoovah zn auto al staan, die hing al in de surfclub koffie te slurpen, bakkie thee op van de hoogst aardige surfclub mevrouw,  Job kwam er ook al aan, was inmiddels tegen 10en, kite lag al klaar, snel omgekleed en het water op met de 12m, dikke golven schuin aanlandig van rechts, ff wennen hoor die vette bakken en de wind uit een rare hoek, ff gehakt ende gebeult, Dave Kitecinema was ook al op het water gekomen en samen een vette beulsessie bekomen, loopjes vette grabs beetje golfrijden, het werd al snel druk op het strand, muziek stond al hard, dus ff pauze gehouden en kijken wie er al zijn aan gekomen onder de kiters, Aaron Hadlow, Youri en Roy zoon, Tjalling,Sander, Randy en nog een paar dudes liep ik al snel tegen het lijf, ff naar de parkeerplaats want daar waren de andere druk aan het parkeren en omkleden, Christiaan Brouwer kwam in een dikke bak aangereden vergezeld van Will James, Martin vari en Jeff Tobias.
Christiaan me voorgesteld aan de dudes, toch wel indrukwekkend ja toch,  je kent ze van dvd en je leest en ziet de fotos in de kitebladen en dan ineens staan ze in het wild voor je.
Guido, Kevin en Jalou kwamen ondertussen ook aan, Guido vergezeld met een toffe Amerikaan van de Naish clann.
Maar weer het water op gegaan, was al flink druk, en Joppurt was flink aan het losgaan met Randy, gasten waren zeer vet bezig, dikke uitgehaakte backroll kiteloop, paasje erbij, raleys, S-bends, KGBs, U noemt het en de dudes deden het.
 8)         8)          8)           8)              8)          8)               8)               8)              8)
Wedstrijd tussen de pro's ging beginnen, heel veel publiek op het strand, wel vlagerige wind en dikke bakken, maar dat deerde de gasten niet, vrolijk, gingen Kevin, Rubben, Sander, Rolf, Aaron, Randy, Joppurt, Jort, Roy, Youri en Stefan aan de slag, pffffffff, echt niet te geloven als je daar dan staat te kijken, alle new school tricks hard en hoog, gruwelijk hoge uitgehaakte loops met paas, zelfs into blind, harde downloops met paas, downloops met S-bends en grabs, tja alle hardcore tricks...
De reaktie uit het publiek was veelzeggend als er een trukje werd uitgeperst van 1 van de riders.
Randy had zijn dag en was te vet bezig, Joppurt zat er ook vet in.
Van de andere pro's was het een dagje relax, maar zeker niet verkeerd om te zien.
Marin Vari ging op een klein golfboardje lekker cruisen, gewoon chill.

In de grote tent werd bekent wie er gewonnen hadden bij de wedstrijd, Gedeelde 1e plaats door Aaron, Ruben en Kevin, maar op het podium zei Aaron dat ze alle 3 wel vonden dat Randy eigenlijk gewonnen had.
De verbaasde Randy werd met luid applaus op het poduim geroepen, hartelijk gefeliciteerd door de andere Riders.
Bij de amateurs was Ralphie de winnaar en mocht zijn sjeck van 10.000e in ontvangst nemen.
De dames waren ook vertegenwoordigd in de wedstrijd, Jalou kwam als winnaar uit de beulsessies, zusje van Rolf was ook lekker bezig.

Flexifoil team, F-one team, Naish team, Slingshot team, North team, RRD team, Cabrinha team, Airush team, drinken werd door Red Bull verzorgt, het geheel werd door een leuke goede spreker aan elkaar gelult, veel fotografen
Al met al een zeer geslaagde dag daar bij Noordwijk, zonnetje kwam na 2en tevoorschijn en zo werd tot s ávonds laat in de tent gefeest.

Top was het...            .^                              %proost%

->  Binnenkort zal Dave wel een leuk filmpje uitbrengen zoals we van hem gewend zijn..... @#$
Marc de Munnik

Antwoord #6 Mei 16, 2005, 11:34:44
edit2Rapporteer  
Het was inderdaad helemaal top. Ik was pas om kwart voor 2 thuis dus dat zit wel goed!
Moza

Antwoord #7 Mei 16, 2005, 11:43:49
edit2Rapporteer  
10000 euro prijzengeld bij de amateurs? Das niet weinig!
larssmits
Gast
Antwoord #8 Mei 16, 2005, 11:45:32
edit2Rapporteer  
10000 euro prijzengeld bij de amateurs? Das niet weinig!

kun je een mooi kitesetje van kopen  @#$
Marc de Munnik

Antwoord #9 Mei 16, 2005, 11:54:48
edit2Rapporteer  
was 250 lars.
-DAVE-

Antwoord #10 Mei 16, 2005, 11:55:27
edit2Rapporteer  
Hey Ouwe ,  ik heb ff wat terugbekeken, maar ik heb ditmaal gefaald als filmert
Er staat bar weinig aktie op tape. misschien wat voor een sfeer reportje maar echt veel is het helaas niet...
Het event zelf was we;l top  ERG veel Bezoekers Erg veel riders! Smiley

Was s'ochtends wel leuk op het water    %proost%
(is mijn deadman-kiteloop toevallig nog op de kiek gezet door iemand hiero?)  (rond 11:30 u)
KiteBoedha

Antwoord #11 Mei 16, 2005, 12:36:14
edit2Rapporteer  
Jammer Dave! maar goed sfeertje was top dus misschien ook wel leuk om daar iets mee te doen, misschien dat die mannen van Daar.nl nog wat actie hebben kunnen schieten en dat we daar binnenkort wat van kunnen verwachten. Top hoeveel camera, fotocamera lui er aanwezig waren op dit evenment. Er was gewoon veel van alles en dat zal meewerken in het tot stand komen van een meerdaags Kiteboardopen 2006 volgende maand gaan we van start met de voorbereidingen and we will be back!!!! Bedankt iedereen die gekomen is , mee gewerkt heeft aan dit top evenement
~Arjan
Founding Father

Antwoord #12 Mei 16, 2005, 14:00:48
edit2Rapporteer  
Jammer Dave.

Mooi werk Heiko en anderen! Knap gedaan. .^ Wij communiceren en bieren vanzelfsprekend graag mee. Keep us posted.

Arjan

Marc de Munnik

Antwoord #13 Mei 16, 2005, 14:46:44
edit2Rapporteer  
De wedstrijd was alleen slecht ge-organiseert. Voor de rest alles oke daar.. lekker gevaren en de mannen zoals hadlow en len10 zien beulen.
boardchick
Gast
Antwoord #14 Mei 16, 2005, 17:32:42
edit2Rapporteer  
Het zag er allemaal superleuk uit!
kaboom!

Geen avatar

Antwoord #15 Mei 16, 2005, 17:35:34
edit2Rapporteer  
Ja, de sfeer was echt helemaal top.
epjstudent
Gast
Antwoord #16 Mei 16, 2005, 18:38:47
edit2Rapporteer  
Heb van 12 tot 12 met mn voeten in het zand gestaan, kwam om 4 uur thuis en wilde vandaag mn kater eruit kiten, maar helaas het mocht niet zo zijn!
Was top gezellig!
Lex wat was je snel weg?!
ralph local@noordwijk

Antwoord #17 Mei 16, 2005, 22:57:36
edit2Rapporteer  
het was gewoon een top event
Tom

Antwoord #18 Mei 17, 2005, 14:39:56
edit2Rapporteer  
Heb genoten van de dag !! was helemaal top wat een intresse !! lekker druk goeie riders en wreede move's ! wat wil je nog meer ?
De party was ook wel kicke alleen ik heb mezelf belooft dat ik niet meer ga BOBBE !!!!
slufterhufters.com

Antwoord #19 Mei 17, 2005, 20:11:52
edit2Rapporteer  
Jalou en Martin....

[verwijderd door de admin]
KiteBoedha

Antwoord #20 Mei 17, 2005, 23:02:55
edit2Rapporteer  
Meer party & event pics op http://www.drinkenendansen.nl/index.php?pagina=420&fotoshootid=600&foto_pag=1
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.