Aanbod voor kite, goeie deal??

Mitchel_12000

Mei 30, 2005, 18:23:08
edit2Rapporteer  
Hey Jongens,

Ik vaar nu nog maar met 1 kite, een windtech quantum 11, die met erg goed bevalt. Nu ben ik op zoek naar een grotere maat voor erbij en kreeg ik een aanbod voor een windtech zenith 16 meter uit 2003 (kite only) voor 150 eurootjes. Mooi prijsje lijkt mij. Ik twijfel alleen of deze kite geschikt is voor mij, aangezien het aangegeven niveau voor deze kite expert tot pro is en ik qua niveau meer richting intermediate ga. Ook zegt de verkopen zelf dat de kite niet de ideale lichtweer kite is, waar ik hem dus wel voor wil gaan gebruiken. Wat denken jullie?? de kite kan ik gewoon op mijn bar van mijn quantum zetten. De kite is niet vaak gebruikt.

[verwijderd door de admin]
Marc de Munnik

Antwoord #1 Mei 30, 2005, 20:55:58
edit2Rapporteer  
Totaal geen ervaring met dit merk, Ook nog nooit z`n kite gezien.. Wie is de verkoper?
Joost--

Geen avatar

Antwoord #2 Mei 31, 2005, 08:11:31
edit2Rapporteer  
vraag een proeftest aan. weet je gelijk of het wat voor je is
Mitchel_12000

Antwoord #3 Mei 31, 2005, 10:52:48
edit2Rapporteer  
www.Kitesurfwinkel.nl is de verkoper. Ik heb er ook mijn vorige kite gekocht dus dat zit wel goed. Windtech is inderdaad redelijk onbekend in de rest van Europa maar in spanje is het wel een vrij bekende op de markt. Kwalitatief zijn ze wel goed. Ik twijfel alleen of de vliegeigenschappen een beetje bij mijn niveau passen. Toch maar eens wat gaan regelen met een proefvlucht ofzo want die prijs is wel heel erg aantrekkelijk.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.