larssmits
Gast
|
VET!!!
wij hebben bij de gym ook zo'n soort apparaat maar dan lager, soort bar en daar kun je dan kiezen hoeveel gewichten je eraan hangt, kun je ook leuk mee spelen ;D
|
|
|
Moza
|
Ja dat is m...echt heel relaxed oefen op je boardoff tricks en handle passes
|
|
|
Leander
Logs: 0 | 4 uur
|
ja, dit lijkt me echt super om te oefenen. is 100 keer beter dan de tramoline, omdat je hier een soortgelijke vlucht hebt.
|
|
|
Joost
|
Ja, dat is gaaf ja. In een hoge schuur aan de andere kant van het katrol een zandzak hangen van 5 of 10kg minder dan je eigen gewicht. Dan jumpen, dan ga je super hoog en kom je weer rustig neer. Net een kitejump dus.
Was dit niet emiel die het in een schuur had?
|
|
|
Nicck
Gast
|
Gasten maakt geen moer uit pass em gewoon aan het plafond en dan op het waterrrr. Als je overtuigd bent van je idee gebruik dan binnenband stretcht ook aardig met gewicht.
|
|
|
job
Geen avatar
|
Guys,
Gewoon barretje aan de brug.... hang je de bar om 2,30 hoogte zodat je eerst moet springen en dan paassen ........... altans zo heb ik het geoefend 8)
|
|
|
Marc de Munnik
|
Je spring eerst naar je bar toe ? En dan paas je hem?
|
|
|
WaZuP
|
Denk wel aan je kindere hehehe!
Zou iets van zacht materiaal aan de palen maken want kinderen sporingen nog wel een s tegen zo'n paal aan.
Maar wel een rete vet idee. Lijkt me toch stukke makkelijker om an een boom met bungee te hangen en dan wat job zij springen hangen en dan pasen dan moet het op het water ook wel lukken
|
|
|
Flakkee-John
|
Ik heb alleen geen boom in de tuin, maar wel een trampoline.
Morgen komt als het goed is alle onderdelen. Ik zet alles vast met steigerklemmen, zodat alles snel en makkelijk los kan.
En dan toegangskaartjes drukken, met of zonder zicht op de buurvrouw!!! ;D ;D (links 55jaar en rechts 30 jaar)
|
|
|
|
Flakkee-John
|
Tuurlijk als ik ga bouwen laat ik jullie meegenieten
|
|
|
job
Geen avatar
|
@ Marcc: jup je springt naar de bar en dan paas je hem... wat ook leuk is om eerst naar de bar te springen dan een 360 draaien en dan nog eens paassen
|
|
|
Claudia
|
Ik heb een gymzaal naast het lokaaltje waar ik lesgeef. Misschien kan ik daar wel wat bouwen als de wind en de kinderen weg zijn. kan wel die ringen naar beneden halen of aan zo'n stang gaan hangen en een trampoline is er natuurlijk. Maar volgens mij geen zak met zand.
|
|
|
Moza
|
Ik heb een gymzaal naast het lokaaltje waar ik lesgeef. Misschien kan ik daar wel wat bouwen als de wind en de kinderen weg zijn. kan wel die ringen naar beneden halen of aan zo'n stang gaan hangen en een trampoline is er natuurlijk. Maar volgens mij geen zak met zand.
Hoezoo kinderen weg...lekker paasen met die kids...ze kunnen niet vroeg genoeg beginnen! 8)
|
|
|
job
Geen avatar
|
in de ringen is het niks ana te makkelijk
|
|
|
Claudia
|
Eh ja die gymlessen zijn uitbesteed aan de gymleraar.....en dat is een golfsurfer. Die is toch wel een beetje anti kite, nog wel! hehe
|
|
|
b.v.o
|
een foto met paint kom je ni veel moet je dan wel met ijzel maken en stig dat het ni instort als je 1 keer hangt kan heel hard aankomen
Ik snap er geen drol van. Mensen doe je best op je berichten!! Moderator kitehigh.
|
|
|
Spinnerfreak
|
Je kunt toch ook een rekstok gebruiken om je handlepasses op te oefenen?
|
|
|
b.v.o
|
is dat wel stevig genoeg in gymzalen heb je van die ringen en daar heb je ook o'n soort stok en daar kan je gewoon op zitten zoiets moet je hebben is stevig zat
|
|
|
Joris
|
hmmm die slingshot kitesim is wel erg relaxed heb op zich grote schuur, morgen maar es kijken of dat gaat passen. en heb ik wat om aan te klussen op de windloze dagen na men examens.
|
|
|
Bazmark
|
d'r is vast nog wel een oude of niet zo relaxte collega in de buurt!!
|
|
|