Info over kiten in Sant Pere Pescador (Rosas)

Marc de Munnik

Antwoord #25 Juli 09, 2005, 23:42:25
edit2Rapporteer  
jogens dat valt allemaal wel mee ik ben er nu als je maar de goede plek uitzoekt dat is naast camping aguarius. daar is een zone die ongeveer 200 m lang is allen in het weekend is het druk omdat dan de spanjaarden er zijn maar voor de rest gaat het allemaal heel lekker. er is ook noge een zone daar moet je 8eu voor een dag betalen maar dat is maar op een zone. waar ik zit mag het gratis en is het doordeweeks niet druk dus dat is even om alle verhalen hier even uit de wereld te helpen. er is vederop ook nog een zone meer naar links die waar je met meer mensen tegelijk het water op moet en niet in het weekend dan gaat het allemaal goed. maar helaas de regels zijn hier wel erger als vledejaar maar zoals ik al zij rij even naar de goede spot en er is niets aan de hand. wij zitten hier nog een week en kijk even voor fotoºs en vedere verhalen naar www.kitestyle.nl!
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.