Beste mensen,
Ik vond vandaag dit berichtje en heb dit al zelf uitgetest het is beslist geen Hoax, gebruiken op eigen risico want het is wel illegaal, heb nu een inbox van 25 mb die schijnt volgende maand nog groter te worden maar dat weet ik dus nog niet.
--------------------------------------------------------------------------------
Zoals jullie weten hebben normale hotmail gebruikers een opslag van 2 MB. Eigenlijk moest ik deze tip voor mij houden, maar omdat jullie zo lief zijn zal ik het hier gaan neerzetten. Ik neem aan dat jullie allemaal wel een Hotmail willen hebben die 125X groter is, dus 250MB
en dat je bijlagen tot 10mb met hotmail wilt versturen!!
LET OP: Eigen verantwoording
Hieronder de uitleg!
Handelingen:
1. - Start Internet Explorer op en ga naar
www.hotmail.com.
- Vul vervolgens jouw emailadres en wachtwoord in.
- Nu zie je rechts (beetje bovenaan ~ middenin) de tekst "Instellingen | Help".
Druk nu op Instellingen.
- Klik vervolgens op "Privé" (dit is links, in het menu). Kies dan "Mijn Profiel".
Nu gaan we hier het een en ander in wijzigen.
Land: Verenigde Staten
Staat: Florida
Postcode: 33332 (4X de 3!)
- Druk nu op de knop onderaan, om de wijzingen te behouden.
- Kies nu de knop "Taal" en stel hier in Engels.
Nadat je het ingesteld heb op engels moet je het volgende dus doen:
2. Je slaat je belangrijke mails voor de zekerheid op zodat je ze niet kwijt raakt.
3. Je gaat naar deze link (selecteer en zet in adresbalk)
http://memberservices.passport.net/memberservice.srf?lc%2043 4. Je volgt daar de instructies "ik wil iets wijzigen" en klik op ".net account sluiten"
5. Geef dan je paswoord van je hotmail account!
6. Druk dan op contact opnemen met hotmail
7. Druk dan op close my account (ja, ik weet dat je nu je account sluit, maar maak je geen
geen zorgen, het komt goed, net zoals bij mij)
8. Sluit je explorer af.
9. Ga dan naar
www.hotmail.com en geef je mail adres op en je paswoord (dan zegt hij dat je
account terug is geactiveerd).
10. Volg dan de instucties voor gratis account (let op: het lijkt of je een geheel nieuwe mailbox
aanmaakt maar je activeert gewoon je eigen mailbox weer, dus je mailtjes zitten gewoon
weer in deze mailbox!)
11. Je hebt nu een mail ontvangen die zegt dat je inbox 25mb is! Wacht max. 30 dagen
en je zult zien dat je mailbox 250mb is geworden! (bij mij is hij nu 25 mb)
12. Zet je instellingen weer op nederlands --> Dus Land: Nederland (the Netherlands)
etc.....
Je zult zien dat je direct gebruik kan maken van een inbox van 25mb en dat je bijlagen kan
versturen van max. 10mb groot!