4 weken in Nederland Kite waar?

Joost

Juni 06, 2005, 19:27:58
edit2Rapporteer  
Wil de hele maand juli mijn tent ergens in nederland opzetten. Maar waar? Wat is nu een relaxed spot waar je vanuit je tentje zo in het water kan en waar het altijd goed zit met de wind. Misschien de slufter maar dan moet ik opgehaald worden of een fiets met aanhanger regelen. Of ergens anders aan de kust van nederland. Let me know.  8)
Hieronymus

Antwoord #1 Juni 06, 2005, 20:01:01
edit2Rapporteer  
Ik zou als ik jouw was eens kijken in de omgeving van Ouddorp, zit je dicht bij de brouwersdam en aan het strand van Ouddorp mag je volgens mij ook kiten, maar weer ik niet zeker! Of Renesse, zit je ook redelijk dichtbij de brouwersdam, +/- 15 min fietsen!
e_surf
Gast
Antwoord #2 Juni 06, 2005, 20:16:40
edit2Rapporteer  
Camping "It Soal" Workum (IJsselmeer)

http://www.itsoal.com

Zo vanuit je tent het water op
kniediep water tot een heel eind uit de kust
en altijd mensen om je te helpen.

Flying Circus
Gast
Antwoord #3 Juni 06, 2005, 21:16:15
edit2Rapporteer  
Zit zelf de maand juli op camping Duinoord op Ameland. Da's in de duinen dus sta je binnen 2 minuten op het strand. Bij paal 11 mag je kiten en voor de waddenzee is inmiddels ontheffing aangevraagd, dus helemaal ok voor alle winden. Het is echt een topspot, en nog lekker rustig. Moet wel ff een ontheffing aanvragen bij de gemeente Ameland, die vindt je op hun website.

Mischien tot daar...

[verwijderd door de admin]
Claudia

Antwoord #4 Juni 06, 2005, 22:05:48
edit2Rapporteer  
Ja, altijd goed zit met de wind kan niet echt he, in Nederland. Maar je bedoelt waarschijnlijk waar je met iedere windrichting kan? Weet wel dat er in Noordwijk en Noordwijkerhout een camping aan het strand zit, of Zandvoort naast het Circuit.
Emiel

Antwoord #5 Juni 07, 2005, 09:58:31
edit2Rapporteer  
voor zomer moet je zeker naar een eiland gaan.. hoef je nie over te twijfelen. in zomer is er minder wind in nederland maar meer op de wadden. je kan kiezen tussen ameland,vlieland of terschelling... ameland weetik niet. vlieland is wel oke, zit je vlak aan de kust(1 duin overlopen) en stappen kan er ook nog een beetje. terschelling is wat groter dus moet je de fiets pakken maar je kunt er wel meer doen als er geen wind is.

op vlieland zijn een paar dudes die daar in een legertent gaan zitten, kost iets van 5e per nacht. staat op hanglos wel
janjo
Gast
Antwoord #6 Juni 07, 2005, 13:00:33
edit2Rapporteer  
Scharendijke (duin en strand) is nog dichterbij dan Ouddorp
vanaf de camping 2.5 km lopen of fietsen en je bent er.
Kiten op de Brouwersdam dan.

Mazzel.
Jurrien

Antwoord #7 Juni 07, 2005, 13:47:34
edit2Rapporteer  
hoek van de bant alle winden te varen .^ weet alleen niet of je daar mag camperen Undecided
Evan
Administrator

Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #8 Juni 07, 2005, 14:19:39
edit2Rapporteer  
Scharendijke (duin en strand) is nog dichterbij dan Ouddorp
vanaf de camping 2.5 km lopen of fietsen en je bent er.
Kiten op de Brouwersdam dan.

Mazzel.

over campings in de buurt van de bdam gesproken ligt de camping op 'port zeelande' helemaal lekker dichtbij [grevelingenkant van de dam] alleen is deze volgens mij niet echt goedkoop

maar overal in zeeland is is goed te doen, altijd wel een spot binnen 10min rijden met de auto
kitertje nicky
Gast
Antwoord #9 Juni 07, 2005, 14:30:52
edit2Rapporteer  
heey , mensen . de camping op ''port zelande''  is 15 euro per dag voor een 2 persoons tentje . de prijs zal dus wel als je een grotere caravan of tent heb hoger zijn. ;D
Joren

Antwoord #10 Juni 07, 2005, 14:36:03
edit2Rapporteer  
misschien is dit ook wel wat voor je, 't is alleen maar 3 dagen:

http://www.kitetravel.nl/html/frankrijk.html

Misschien ga ik wel mee...
Leander

Logs: 0 | 4 uur
Antwoord #11 Juni 08, 2005, 10:45:03
edit2Rapporteer  
Heb afgelopen jaar 2 weken in bloemendaal aan zee gezeten. Camping ligt direct aan het strand en aan de kitespot. Ik kon de helft van de dagen varen.
En als je in xandvoort wil gaan, dan is het 5 min fietsen en dan zit je bij de spot.
cést moi
Gast
Antwoord #12 Juni 08, 2005, 11:40:26
edit2Rapporteer  
ik ben van het weekend in Zandvoort geweest, naast het circuit. ik zat op de camping "de branding" direct aan zee.

succes
cést moi
Gast
Antwoord #13 Juni 08, 2005, 11:42:29
edit2Rapporteer  
de link: http://www.campingdebranding.nl/
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.