Leading Edge probleem

Aurélien
Gast
Juli 05, 2005, 20:02:58
edit2Rapporteer  
Hallo jongens,
Ik was vandaag op het autostrand en mijn kite viel in het water. Toen ik hem er weer uit kreeg ging ie andersom vliegen (huilen_kitesmiley) (struts keken naar de hemel). Het is me vandaag een paar keer gebeurt, en ik heb het nooit gehad eerder! Er is dan ook een enorme druk in de kite en hij is niet meer goed te controleren. De spanning op de LE lijkt me ook niet zo gezond. Ik ben natuurlijk gelijk gestopt en naar de kant gegaan (bedankt aan de aardige kerels die me geholpen hebben ThumpsUp). Ik vind het heel raar en vraag me af hoe dat komt. Ik heb wel gecheckt maar de LE was echt goed opgepompt.
Het is met mijn V4 14m2 gebeurt.
Ik wil graag weten wat jullie ervan denken en hoe het komt.
alvast bedankt  ThumpsUp
Leander

Logs: 0 | 4 uur
Antwoord #1 Juli 05, 2005, 20:19:47
edit2Rapporteer  
misschien dat er een lijn achter een andere lijn is blijven hangen, waardoor hij vreemd gaat doen. Is heel vreemd.
Aurélien
Gast
Antwoord #2 Juli 05, 2005, 20:59:22
edit2Rapporteer  
zou kunnen, alleen het is toch een paar keer gebeurt en ik heb ertussen wel mijn lijnen weer goed gezet...
Slis

Antwoord #3 Juli 05, 2005, 21:27:58
edit2Rapporteer  
was de kite hard genoeg gepompt...
op welke stand had je de knoopjes zitten.

Heel vaag, best kan je iemand advies vragen op de locatie zelf
want is erg moeilijk om zo iets te kunnen zeggen.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.