xray
|
Top dat vele regelwerk Fons! .^ Marketing achtergrond dus alles wat hier een beetje mee te maken (PR, advertenties etc.) heeft kan ik mee helpen. Misschien polletje welk goed doel? Zou wat mij betreft mooi zijn om juist mensen met een handicap die onze sport nooit zo kunnen beleven hiermee te helpen..
|
|
|
Joris
|
Internet Guru meld!
|
|
|
haaaanz
Gast
|
wanneer denk je dat er enige inschrijfmogelijkheden komen en een kostenplaatje wat er betaald moet worden vrij komt? is wel handig, ik wil nml wel meevaren maar moet wel weten of het niet te duur voor me wordt.... ( arme student )
|
|
|
Leander
Logs: 0 | 4 uur
|
het zal toch echt geen tientallen euro's kosten. En inschrijven had je al kunnen doen. Moet je even een mailtje sturen naar fonz dat je mee wil doen.
|
|
|
Bodhi
|
Staying alive --> wel toepasselijk voor de downwindkiters zelf en de acties van bijvoorbeeld Greenpeace en het Sophia Kinderziekenhuis (alleen een beetje jammer van dat ene nummer... ???)
|
|
|
Flakkee-John
|
Heej Fons
Misschien kan ik nog iets rgeelen mbt P) of marine die misschien met de rubberboten mee kunnen varen???
Ik hoor het wel
john
|
|
|
KiteDemon
|
Goed man! .^ Dit gaat helemaal goed komen!! Ruime tijdsmarge om alles goed op de rit te krijgen zodat je niet voor verassingen komt te staan. Dit verdient zeker ruime media-aandacht. De enige variabele factor is nog het weer.
keep us informed %@!
|
|
|
alexx
Gast
|
Effe wat ideeen voor namen: - Flying High - Keep on Flying - Fly till you die ... mmm, misschien toch niet zo toepasselijk - Longtime flying for longtime living (ligt aan het doel)
|
|
|
vanl
Gast
|
hmm.....Oudorp ligt in Noord Holland da's een aardige trip dan ---> Ouddorp
|
|
|
|
KiteDemon
|
Stuur fons ff een mailtje met je NAW gegevens.
|
|
|
Flakkee-John
|
ben deze week op een cursus en ben niet thuis. Fons ik zal volgende week eens informeren hoe beide ertegen overstaan.
ZEt anders ff je telnr in mijn mail of in persoonlijk bericht dan bel ik je er wel even over
|
|
|
|
Joris
|
misschien handig om lijst met inschrijvingne te maken met wanneer wie op vakantie is? Beetje lullig dat als de helft van de mensen die zich inschrijft niet kan. ook betreft de organisatie enzo.
toch?
|
|
|
Rutger II
|
Idd goed idee Joris, ik zit iig tot 11 Augustus in Egypt @#$
|
|
|
huib
|
He Fons,
ik had al via dit forum aangegeven mee te willen helpen maar ik moet voor mijn werk hoogstwaarschijnlijk voor enige tijd naar midden Duitsland. Da's dus heel heel ver weg van het water. Ik denk dat het dan een beetje lastig gaat worden mee te helpen maar als ik de reacties zo lees krijg je vrijwilligers zat. Wat een mooie groep mensen he die kiters!
En op vrijdagavond volg ik dan gewoon alle Duitse kentekens naar Zeeland. Dus als het door gaat probeeer ik zeker mee te varen.
|
|
|
Jurrien
|
Stuur fons ff een mailtje met je NAW gegevens.
sorry maar wat is NAW?? :S
|
|
|
|
Joris
|
misschien heb ik wat topics gemist, want ik was een weekje weg. zijn er al updates rondom de downwinder??
|
|
|
flakke local
Gast
|
Woei Ouddorp ligt in Zuid Holland..................
|
|
|
vanl
Gast
|
Ja dat klopt..... Ouddorp ligt in Zuid Holland, Oudorp niet! (tong_kitesmiley)
|
|
|
Bazmark
|
In green peace, we go downwind, to keep thingd kitehigh!
|
|
|