horst + noord = toppie

Joosdo

Juli 12, 2005, 15:38:44
edit2Rapporteer  
Maar zelden lekker gevaren op horst. Gisteravond toch in de buurt en even een poging gewaagd.
Het was echt toppie, matrix 13,5 en een wat groter board en ik had een super avond en volgens mij velen met mij.  Zo dat wilde ik even kwijt.

mzzl Joost
globe

Antwoord #1 Juli 12, 2005, 17:06:43
edit2Rapporteer  
een 9 op de schaal van 10 gisteren!

16 meter witte raaf en knallen maar. Heb tot 21.00 uur gevaren en kreeg het toen koud in mijn shorts. Mijn meisje had haar eerste echte goede dag met een V4 12 metertje.
Kite niet vaak op Horst maar hangt goede sfeer en zeker een goede spot met noord/noord-oost.
Airforce1
Gast
Antwoord #2 Juli 12, 2005, 23:21:49
edit2Rapporteer  
Ja was inderdaad super gister, was mn beste kitedag/avond ever  YeSS
Helaas draaide de wind op t einde, waardoor ik lichtelijk in de problemen kwam, maar eind goed al goed  (grinnik_kitesmiley) en kan niet wachten tot ik weer kan varen, helaas vandaag te weinig wind.
Joost--

Geen avatar

Antwoord #3 Juli 13, 2005, 01:58:04
edit2Rapporteer  
en ik kon weer net niet..... en kan ik de komende 2 dagen wel. is er geen wind. zondag kon ik ook al niet. ballleeh
tom_beul
Gast
Antwoord #4 Juli 13, 2005, 18:01:25
edit2Rapporteer  
Zaterdag of Zondag zou er toch juist wind komen?
rene!

Antwoord #5 Juli 13, 2005, 18:31:03
edit2Rapporteer  
vrijdag gaat het volgens mij weer waaie
svennie
Gast
Antwoord #6 Juli 14, 2005, 18:54:22
edit2Rapporteer  
alleen vrijdag wind dacht ik .. zaterdag te weinig en zondag windstil Sad
vinnie

Antwoord #7 Juli 16, 2005, 10:24:59
edit2Rapporteer  
Hoe was het gisteren (vrijdag) op strandhorst? Ben niet geweest maar het moet een topdag geweest zijn? Hier in Lelystad waaide 't van de planeten! Maar 'k had andere dingen te doen, dacht dat zaterdag of zondag ook wel goed weer zou zijn (niet dus?!)....  (angry_kitesmiley)

Vorige week zondag trouwens loeidruk op Strandhorst, kiters en zwemmers door elkaar... daar komt nog 's heibel van! Sommige mensen hoorde je al afgeven...  'k snap niet dat ze daar nog geen kitezone hebben ingevoerd, dat is zowel voor de zwemmers als voor de kiters toch veel prettiger?! Wil dan wel het eerste strandje als kitezone.  (grinnik_kitesmiley)
b.v.o

Antwoord #8 Juli 16, 2005, 11:10:52
edit2Rapporteer  
nulde is er vlak bij daar mogen wij niet komen en hun mogen wel ophorst slaat nergens meer op
haaaanz
Gast
Antwoord #9 Juli 16, 2005, 15:51:41
edit2Rapporteer  
gister was het geen topwind hoor, was te weinig, wat net aan en dan vooral in de vlagen kon je ff varen, veel meer niet......... was wel weer gezellig zoals meestal op horst
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.