Hurghada (Egypt) hotel Aladdin

Sky®ideR

Berichten: 243
Juni 30, 2005, 20:11:43
edit2Rapporteer  
Hallo allemaal, nou ik zit nu net 2 dagen hier en de eerste dag ff redelijk kunnun varen en vandaag al niet meer, geen wind.

Verder wat een raar land, kiten bij Tommy Friedl raad ik niet snel aan als ik alle verhalen moet geloven over Colona is het daar echt veel beter. Maar ja dat moet ieder voor zich weten, Het hotel is prima inorde alleen is de All-in formulle niet echt duidelijk maar het begint te wennen.

Verder kan ik nog niet echt veel melden ik hoop alleen dat de voorspellingen er flink naast zitten en dat het toch nog gaat waaien.

Als ik foto's en film heb post ik het nog wel.

Grtz
Joost

Berichten: 1318
Antwoord #1 Juni 30, 2005, 22:54:35
edit2Rapporteer  
Joh zit koert en zijn wel bekende vriendinnetje nu niet in Hurghada te herkennen aan zijn X4. Of zit hij de hele dag in zijn hotelkamer.  schater
daniell
Gast
Antwoord #2 Juni 30, 2005, 23:03:05
edit2Rapporteer  
ff naar Luxor hè!!!! tjeck onze favo site ff ik heb ook wat nieuws!
maxiemaal
Gast
Antwoord #3 Juli 01, 2005, 10:00:31
edit2Rapporteer  
Nicolle en Koert zitten bij colona, kluisje op t strand gehuurd en bevalt goed heb ik gehoord, alleen warm, 45 graden....
Komen over een week weer terug...
 (hangloose_kitesmiley)
SkyRideR @ Hurghada
Gast
Antwoord #4 Juli 03, 2005, 20:03:12
edit2Rapporteer  
Ik zal ff checken daniell en ja als ze bij colona zitten kan ik ze hellaas niet zien. Erg veel russen hier, das wel een beetje jammer.

Vandaag eindelijk ff redelijk met mijn 16m kunnen knallen alleen was mijn vrouw een beetje moe en was ze op de kamer gebleven.

Luxor gaat hem niet worden is net ff te lang rijden voor mijn vrouw. (heeft namelijk een whiplash.)

Verder vermaak ik mij prima aan het zwembad als het niet waait.

Grtz
bos
Gast
Antwoord #5 Juli 04, 2005, 22:12:33
edit2Rapporteer  
valt het hotel aladdin mee? ik kom binnen 2weken naar daar.Is het eten goed de kamers en de sfeer?wat zijn de minpunten? klopt het dat je in de hotels jasmin en allibaba terecht kunt voor de faciliteiten en het restaurant als je verblijft in aladdin? dank u
Sky®ideR

Berichten: 243
Antwoord #6 Juli 16, 2005, 10:24:51
edit2Rapporteer  
@bos eten is erg oke, bedden heerlijk en ja je kan van alle faciliteiten gebruik maken in de andere 2 resorts.

Als je gaat kiten bij Tommy Friedl dan zit je vlak bij de strand hutjes van Jasmine en daar zit ook een bar bij, "The Beachbar" daar kan je tot 16uur eten en drinken. Iets dichter bij zit de "Aloha bar" maar let op deze hoort niet bij het resort, het is volgens mij een barretje van Tommy Friedl.

Veel plezier daar en vooral hoop ik voor je dat het waait.

Grtz
PeeWee

Berichten: 1652
Antwoord #7 Juli 16, 2005, 21:33:14
edit2Rapporteer  
Hee Skyrider waarom raad je het niet aan om bij Tommy Friedl te gaan kiten?

Ik ga in augustus naar Hurghada. Naar het Grand seas Hostmark hotel (of zoiets). Een van de weinige niet all inclusief hotels en vlak bij the kitespot van Friedl (naar ik meen). Ik hoop hiermee de russen enigzins te omzeilen. Vorig jaar naar Colona kitespot geweest. Was relax maar om het nou helemaal fantastisch te vinden gaat wat te ver (mogelijk ook omdat ik toen nog voor geen meter kon kiten).

Iemand hier ervaring opgedaan met grand seas en/ of Tommy Friedl? Zomaar uit nieuwsgierigheid.
Naish........what else???

Berichten: 3039
Antwoord #8 Juli 17, 2005, 00:39:02
edit2Rapporteer  
Hee Peewee ik ben met Toni eind augustus/begin september in Hurgada, Maga Wish!
Nic
Gast
Antwoord #9 Juli 17, 2005, 11:08:04
edit2Rapporteer  
Ben nu al meer als een week terug uit egypte. 
Zat in het Seagull hotel in het centrum. Is een goed hotel!!
Elke dag bij colona geweest, de wind was niet elke dag goed, regelmatig te vlagerig of te zacht.
Maar toch een top tijd gehad, en veel geleerd..
Trouwens als je niet van kwallen houdt, moet je er niet komen, er zitter er honderden..... ThumpDown

Zou toch wel terug willen... vakantie is erweer voorbij........ (huilen_kitesmiley)
Rippey

Berichten: 32
Antwoord #10 Juli 17, 2005, 20:03:24
edit2Rapporteer  
Hey Nic,

Eind augustus, ben ik met Peewee mee naar Egypte, maar eh, die kwallen? Zijn die van het soort ik 'ik drijf lekker voorbij' of laten ze in het voorbij gaan ook nog vervelende jeukende plekken achter?
Sky®ideR

Berichten: 243
Antwoord #11 Juli 17, 2005, 20:08:11
edit2Rapporteer  
Ik vond de plek bij toomy friedl niet echt top snel diep water en hellaas geen vlak water spot. Ik heb er een dag een beetje vlak water gehad maar dat was toen het net weer vloed werd, alleen mag daar niet gesprongen worden, De mensen bij tommy friedl moet je niet al te veel van verwachten, ik heb nog regelmatig zelf moeten launcen en landen dus das we jammer. Voordeel was wel dat het er heel rustig was toen ik daar was.

2 instructeurs van tommy en een paar begginers. (de instructeurs deden ook niet echt veel, dacht eerst dat hun ook begginers waren?)

Grtz
Emiel

Berichten: 3004
Antwoord #12 Juli 17, 2005, 21:17:19
edit2Rapporteer  
ik zit vanaf donderdag met 19 kitesurfers in el gouna op mangroovy beach. afgelopen dagen was er btw vette wind. hebben gister en eergister met 4 en 6 m2 kites gevaren daar. komen vast wel keertje langs in hurghada, plan is om ee downwinder te maken
Naish........what else???

Berichten: 3039
Antwoord #13 Juli 17, 2005, 22:17:48
edit2Rapporteer  
El Gouna is helemaal top man! veel plezier!
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.