|
walker
|
Vertrek maandag 18 juli en blijf tot zeker 2 augustus, en misschien langer. Zit op Balena Alegre 2. Of er iets van het varen komt weet ik niet met alle nieuwe regeltjes maar we zullen het wel zien.
|
|
|
semen
|
Ga morgenavond rijden. Blijf nog 4 weken dus see u
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ben vanaf 1 augustus enkele weken op La Ballena 2 ,Maar Kiters die daar eerder zijn , zet even een berichtje over de sytuatie i.v.m de regels daar ,op deze site ,Want er is nog veel onduidelijkheid over het kiten daar ,Dan weet ik of ik ook nog mijn windsurf gear moet meenemen....
|
|
|
Rowin
|
hej, De dude's van kitestyle zijn daar nu. Bij hun site ( www.kitestyle.nl) heb ik een aantal dingen gevonden. De kitezone bij St. Pere. Pescador is meer richting camping L'Gaviota verplaatst. (het is niet zo dat het meteen daar is!) Er staat daar zn mannetje die shirts verkoopt van kitezone. Deze kosten 8 euro, en als het goed is ben je verplicht deze te halen. (voorop staat Gaastra, achterop Kitezone) Dus zo ziet het eruit: http://www.mijnalbum.nl/Foto=GOSXZKQCGr. Rowin
|
|
|
|
|
Rowin
|
Ik als 14 jarige ook ?? lekker een Biertjeh.. euh.. cola'tje drinken (tong_kitesmiley) @ Bazmark -> De kitezone van plek B is iets verschoven. Zorg in ieder geval dat je tussen de kitezone 'vlagetjes' vliegt ( http://www.mijnalbum.nl/Foto=GOSXZKQC)
|
|
|
walker
|
John, Ik ben diegene met de Best Yarga's en die nauwelijks op zijn board kan blijven staan ik hoop dat het na deze vakantie anders is (grinnik_kitesmiley).
|
|
|
Flakkee-John
|
Ik heb een witte raven 16, rode raven12 en een blauwe torch8 en vaar op een brunotti horizon of mystic carbon. en zal in de kitezone voor camping la gaviota te vinden zijn.
We gaan er wel voorzorgen dat je straks kan kiten
|
|
|
walker
|
Mooi, daar hou ik je aan, dan zorg ik voor de bbq.
|
|
|
Bazmark
|
Jullie kunnen me herkennen aan de anjer in m'n trapeze. (grinnik_kitesmiley) Slingshot 15 0f north 20 met brunotti horizon. Mag m'n vrouw ook op de bbq komen : (m'n zoon eet nog olvarit)
|
|
|
Marc de Munnik
|
ik was er ook, Ga niet voor die oranje lycra jongens dat bespaart je een hoop geld en uiteindelijk heb je er toch niets aan. De zone is verplaats 200 m rechts van camping l`amforam, als je in deze zone bent is er niets aan de hand!
|
|
|
kitehenkie
Gast
|
Voor degene die naar de baai van Rosas gaan, wij zijn net terug, nu is alles daar wel aardig geregeld! Hou je aan die regels dan gaat het goed denk ik. In het kort zone balla allegre 2, als je daar op de camping staat krijg je voor 50 euro borg een gele lycra die je na je vakantie weer terug geeft en de borg ook weer ontvangt! Dus gratis kiten, neem wel je nkv pas of ziekenfonds pas mee want dit hebben ze ook nodig! Er zijn vele nl kiters daar vraag maar naar Andy, hij kan je alles uitleggen over de spot, kitehighsticker op z'n board!
Zone 2 bij Aqarius, daar zit een kiteschool die een eigen zone heeft en een zone voor vrijkiten.Elke dag moet je een lycra huren voor 4 euro en verzekeren voor nogmaals 4 euro, dit zijn die oranje. De school kon geen polissen van de verzekering tonen dus vonden wij dit flauwekul, je eigen verzekeringspasjes waren genoeg bleek later! De eerste dagen vaarde iedereen in oranje maar de spaanse locals kwamen in opstand want windsurfers hebbeb hun eigen zone en betalen niets waarom kiters wel? De zee is van iedereen en de politie kan je volgens hun niets maken! Probeer deze spanjaarden even aantespreken hoe de situatie nu is want ze zijn dus volop bezig alles op de juiste manier te regelen!
Dan is er ook een zone bij de monding van de rivier, hoe het daar geregeld is weet ik niet maar er staan wel borden met kiteboardzone erop! Dus......?
Wij hebben het ondanks de regeltjes heel erg naar ons zin gehad en ik hoop jullie ook, laat het even weten!
greetz kitehenkie
|
|
|
Erwin B
Gast
|
Hoi, Bedankt voor de uitleg maar weet je misschien ook hoe het zit bij camping L'Amfora?????
Greetz
|
|
|
|
Flakkee-John
|
Ik zit momenteel op st pere pescador. Weer is hier super alleen maar boven de 30 graden. Wind valt iets tegen vind ik persoonlijk. In de middag met 16 meter varen, maar zeker niet overpowerd(voor mijn gewicht). Maar ghoed lekker met vakantie en vant zonnetje genieten.
Ik kite aan de linkerzijde bij de monding van de rivier. Is hier iets rustiger zeker nu door de week is het rustiger.
Hoop dat jullie in Ned ook nog een beetje weer hebben en kunnen kiten.
Greetz John aus SPanje
|
|
|
~Dirk~
|
Camping ook naar je zin? Ik vond hem iig prima, kan er ook nog eens je spullen, hond en je zelf na een sessie afspoelen in de buiten douche. En natuurlijk strand op loopafstand. Jammer dat de wind niet beter is, je zou juist denken dat als de zon zo intens de bergen opwarmt, dat je s'middags meer wind zou hebben. Maar misschien heb je later in je vakantie meer geluk.
Have fun
|
|
|