BOARD GESTOLEN

JeroenWooning

Geen avatar

Juli 23, 2005, 10:26:41
edit2Rapporteer  
Gisteravond is uit mijn tas op het autostrand mijn board gestolen.
Het gaat om een F-One Style 140. Dit board is zwart met gele graphics, geel/zwarte accessoires. Zilverkleurige tips en een knalgele zijkant. Uniek aan dit board is dat ik de vinnen ook knalgeel had gespoten.
Mocht je dit board zien of de "kiter" die hem gejat heeft, mail me dan. En laten we er samen voor zorgen dat we gewoon onze spullen op het strand kunnen laten liggen zonder sloten en meer van dat soort onzin!

Alvast bedankt voor jullie medewerking.

[verwijderd door de admin]
Michiel.
Moderator

Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #1 Juli 23, 2005, 11:20:59
edit2Rapporteer  
Niet te geloven!!!  (angry_kitesmiley) Ik poste hier al dat ik gisteren (en altijd al sinds de sluiting van het strand) niet graag mijn spullen onbeheert achterlaat op dat strand. Was gisteren ook best druk voor een vrijdagmiddag.

Ik zal mijn ogen open houden! Er stonden flink wat oosterbuur kentekens op de parkeerplaats. Ik wil ze niet gelijk verdacht maken  , maar vorig jaar hebben ook al een aantal mensen "problemen" gehad met die lui op het toen nog autostrand. Door onbekende en zeldzame windvlagen belanden toen ook al barren en boards in de achterbakken van die auto's. Maar toen stond iedereen nog op het strand.

Op deze manier is deze spot niet meer leuk om te varen. Op de parkeerplaats kun je niet goed inschatten hoe het waait. En hoevaak heb ik niet de afgelopen jaren een kite moeten wisselen door verandere wind? Bedankt vogelaars! (angry_kitesmiley) (angry_kitesmiley) (angry_kitesmiley)
Joost--

Geen avatar

Antwoord #2 Juli 23, 2005, 11:26:06
edit2Rapporteer  
nou is wel een opvallend boardje..

ik zal me ogen open houden de komende tijd.
Parkie

Logs: 0 | 12 uur
Antwoord #3 Juli 23, 2005, 12:52:51
edit2Rapporteer  
Nou da's  (angry_kitesmiley)  (huilen_kitesmiley)

Maar dat moet toch opvallen als iemand met een los boardje dat tering eind richting parkeerplaats loopt....
Of het is een mede kiter die hem in zijn boardbag deponeert, dit is nog erger.
Hoe dan ook, het blijft klote, maar bij drukke plekken Voet-playa/Brouwersdam is het toch jammer dat het
daar gebeurt, en is het soms zo druk dat je je eigen spullen niet vind.
Als je bij de wat "kleiner" spots bent is het meer het ons kent ons gevoel en hou je het wel in het oog.

Hou het allemaal gewoon een beetje in de gaten.

Zijn toch best prijzige spulletjes waar we hard voor gewerkt hebben.
jeromeke
Gast
Antwoord #4 Juli 23, 2005, 14:25:22
edit2Rapporteer  
halloa ik kom al 15 jaar bij oostvoorne,slufter en autostrand, maar kan je vertellen dat dit meest onveilige spots zijn om je spullen onbeheerd achter te laten.
lijkt echt of ze daar georganiseert mee bezig zijn, kijk dus goed uit met je spullen OVERAL.
Buur

Antwoord #5 Juli 23, 2005, 14:36:28
edit2Rapporteer  
Wat is het serienummer van het board. zijn mischien meer mensen die hun vinnen verven ?
Flying Circus
Gast
Antwoord #6 Juli 23, 2005, 15:43:26
edit2Rapporteer  
is idd wel handig om het serienummer te weten. Ik heb precies hetzelfde boardje (zonder gele vinnen) en heb geen zin om een bar tussen mn kaken te krijgen als ik het strand op kom.
Antwoord #7 Juli 23, 2005, 15:54:24
edit2Rapporteer  
Als ie uit je tas gehaald is, is het wel duidelijk ja.
Ik was zo lomp om mijn Skyrider op het strand te laten liggen toen ik een maatje kiten aan het leren was en weg was mijn board met opkomend water. (ging opeens snel)
Even later teruggevonden bij duitsers met best vlag.
Iemand had hem gevonden en daar neergelegd.
Board lag gewoon op het strand en niet ergens achteraf.
Is natuurlijk mijn eigen schuld.
Kan daar echt niks laten liggen, misschien toch maar een vouwfietsie aanschsaffen.
Joost

Antwoord #8 Juli 23, 2005, 16:08:03
edit2Rapporteer  
Niet te geloven man. Was gistermiddag op het autostrand en zoals gewoonlijk hadden wij onze spullen bij de duin neergelegd. Maar andere zoals de dude van maunaki moesten hun spullen uit het water vissen. Erg k*t, want zijn telefoon alles was nat. En niemand die er naar om keek. Kon het overigens alleen terug vinden omdat zijn stuur van zijn moutainbike bovenwater stak. Net als die skyrider van ericV4, ik zag een meisje lopen met een skyrider naar de best school. Maar dan ga je toch niet vragen of die wel van haar was. Al met al Kl*te dat er gejat wordt en als ik hem zie bel ik gewoon de politie  ThumpsUp
Tom

Antwoord #9 Juli 23, 2005, 17:49:30
edit2Rapporteer  
Niet te F*CKING geloven dit slaat echt he-le-maal nergens op kan dr zo verdomd kwaad om worden ik zou het er maar ff goed inrammen dat je niet mag stelen als je die rotte peer ziet!!!
Eigen rechter spelen mag niet maar in zo'n geval moet je daar maar ff niet aan denken..
Als k hem zie hoor je het meteen succes dude ..
JeroenWooning

Geen avatar

Antwoord #10 Juli 26, 2005, 14:04:12
edit2Rapporteer  
Ik weet helaas geen serie nummer. En zeker niet iedereen in het bezit van een F-One 140 aanpakken. Zonde al zou je gestraft worden voor je goeie smaak. Zodra jullie iets weten hoor ik het wel.
In ieder geval bedankt.
Passie

Antwoord #11 Juli 26, 2005, 20:03:47
edit2Rapporteer  
Das flink balen.. Ik zal mijn ogen openhouden... En.. die oosterburen... Die kijken mijn spullen wel vaker verdacht aan... .dusja.. (hangloose_kitesmiley)
Harm

Antwoord #12 Juli 26, 2005, 20:04:38
edit2Rapporteer  
pff gaat lekker zeg
peterb

Antwoord #13 Juli 26, 2005, 20:25:40
edit2Rapporteer  
pas maar op dat je vouwfiets niet gejat wordt door die oosterburen, deden hun opa's ook
Passie

Antwoord #14 Juli 27, 2005, 17:46:20
edit2Rapporteer  
ach joh
gaastra kiter

Antwoord #15 Juli 28, 2005, 07:07:54
edit2Rapporteer  
jongens veel succes met jullie spullen trug te krijgen.
gr. gaastra kiter. (hangloose_kitesmiley)
Brenkie

Antwoord #16 Juli 28, 2005, 17:42:10
edit2Rapporteer  
Ik was er die dag ook, jij kwam toch net als ons, laat van het water af Jeroen? (21:00 uur)
Het zijn echt zware naaistreken, ik had die dag een kite (wel een oude ARX) op de kant laten liggen.
Ik ben er zelfs niet zeker van of ze mijn antieke materiaal nog wel laten liggen als ik op het water ben.

Wij hadden alles vlakbij Harrie gelegd, want daar is meestal ook wel iemand aanwezig.
Een optie is een kabel met een cijferslot, en een lange brede "draaiharing", die ook wel voor honden gebruikt worden. Deze door de voetbanden, mocht iemand hem dan mee willen nemen dan gaat dat in ieder geval niet zo gemakkelijk.

Al is het natuurlijk van de zotten dat het zo moet!

Aloha, Wouter
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.