strand horst afgelopen zaterdag opmerkingen

gaastra kiter

Berichten: 233
Juli 31, 2005, 18:03:42
edit2Rapporteer  
bijna een paar ongelukken en kiters die er helemaal niks van bakken
R.
Gast
Antwoord #1 Juli 31, 2005, 20:29:13
edit2Rapporteer  
Vertel meer..

Ik heb niets ernstigs opgemerkt daar. Waren maar 2 lesgevenden en die zaten achterin dus die konden niemand iets maken..
sublimety

Berichten: 136
Antwoord #2 Juli 31, 2005, 21:58:33
edit2Rapporteer  
Van niemand last gehad en ook niks bijzonders gezien ?
b.v.o

Berichten: 570
Antwoord #3 Juli 31, 2005, 23:30:50
edit2Rapporteer  
nou je bent aan het varen komt er aan van de kant waar je heen gaat.
hij ging meer tegen de wind in en ik dus met de wind mee en in 1 keer gaat die lul ook met de wind mee omdat de wind afzakte, zat die bijna op mij.
globe

Berichten: 1143
Antwoord #4 Augustus 01, 2005, 09:20:39
edit2Rapporteer  
Ik was zaterdag op Horst aan het kiten en het verbaasde me werkelijk hoeveel beginners er waren die echt niet wisten waar ze mee bezig waren. Er waren zeker ook beginners die wel verstandig waren maar een paar maakten er echt een potje van. Zo zag ik een kiter met een veel te grote (voor hem dan) kite die tot 5 keer zijn kiter relaunchde voor de kant terwijl hij zijn bar waarschijnlijk verkeerd om had. Een vader (notabene) die de te grote 12 meter van zijn zoontje vol in het windvenster omhoog gooide. Uiteraard zijn het niet alleen de beginners die er een potje van maken. Een gast met een Blauwe Raven (geen beginner overigens) die bijna in de lijnen van mij landde omdat hij stoer wilde doen tegenover een collega 'Raver' ( ik dus Smiley).

Alles is uiteindelijk goed gekomen maar ik denk dat we zeker paal en perk moeten stellen aan dit soort acties anders zijn we straks een spot armer!

DaRipper

Berichten: 370
Antwoord #5 Augustus 01, 2005, 15:36:14
edit2Rapporteer  
bijna een paar ongelukken en kiters die er helemaal niks van bakken

Lekker nietszeggend!
slingshot {Thomas}

Berichten: 1466
Antwoord #6 Augustus 02, 2005, 18:19:39
edit2Rapporteer  
1 ongeluk maar, maar das 1 ongeluk te veel
kentyman

Berichten: 2093
Antwoord #7 Augustus 02, 2005, 19:02:56
edit2Rapporteer  
horst schmorst!

als je beginners ziet klooien: grijp in! Als je d'r gewoon bij gaat staan kijken en er gaat iets fout dan heb je zelf net zoveel schuld (je had 't kunnen voorkomen)!! Die beginners zullen vervelend BLIJVEN als niemand ze helpt heh.
gaastra kiter

Berichten: 233
Antwoord #8 Augustus 03, 2005, 01:40:12
edit2Rapporteer  
horst schmorst!

als je beginners ziet klooien: grijp in! Als je d'r gewoon bij gaat staan kijken en er gaat iets fout dan heb je zelf net zoveel schuld (je had 't kunnen voorkomen)!! Die beginners zullen vervelend BLIJVEN als niemand ze helpt heh.
vind ik ook ik heb zaterdag een jong kind met vader geholpen met leren kite want anders ging het helmaal fout.
en zaterdag was nog een kiter in de boom gevlogen met zijn kite ThumpsUp
gaastra kiter

Berichten: 233
Antwoord #9 Augustus 03, 2005, 01:41:40
edit2Rapporteer  
ja 1 ongeluk te veel, want als je diegene had geholpen was er niets gebeurd en als alles goed blijft gaan kunnen we horsst als spot blijven houden. ThumpsUp
slingshot {Thomas}

Berichten: 1466
Antwoord #10 Augustus 03, 2005, 22:07:45
edit2Rapporteer  
maar die kiter die  zijn kite in de boom kreeg ...die had wel een 18m2 kite en iedereen vaarden met een 12 of 14  {ike vaarde ook met een 16m2 best dom van me maar goed}
kon die 16 echt niet houden laat staan die kiter met die 18m2
heb rond half 5 wel me 12m2 gepakt:P
sublimety

Berichten: 136
Antwoord #11 Augustus 03, 2005, 22:46:28
edit2Rapporteer  
IK heb zelf ook nog met een 16 gevaren, in de stoten effe beulen maar met de twaalf viel ik elke keer weer stil tussen de vlagen door.

Dat je niet moet vergeten dat lichaams gewicht een groot verschil maakt met welke kite je pakt. Dus je moet niet van je zelf uitgaan als je 50 kg weegt. En deze man die woog wat meer... , 18 was mischien wat aan de ruime kant maar zeker niet ontvrantwoord na mijn mening.

En naar mijn menig wordt het hot-item veligheid  en het daar veel aan gekoppelde spot behoud (waar ik zelf ook voor ben) door sommige personen,  soms wel iets te veel op de spits gedreven bij sommige situaties. :Smiley
b.v.o

Berichten: 570
Antwoord #12 Augustus 04, 2005, 01:09:59
edit2Rapporteer  
nou iedereen pakte de 12 en ja ik kon het water niet op met me 50 kilootjes (cry_kitesmiley) laat staan hem met ze 75 geloof ik en dan een 18
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.