Winter-gebieden (ik weet het, het is nog zomer, maar toch...)

Dutchfreeride.com
Gast
Augustus 14, 2005, 12:37:52
edit2Rapporteer  
Ik wil mogelijk dit najaar/winter ergens een week proberen te kiten. Tot nu toe heb ik nog geen ervaring, maar waarschijnlijk neem ik in NL nog wel een paar lessen.

Ik ben dus op zoek naar een plek waar je, zeg tussen November en Maart, goed een weekje kan kitesurfen, je materiaal kan huren en je les kan hebben.

Wie heeft er persoonlijke ervaringen? Is Tarifa bijvoorbeeld dan een optie? Of Fuertevuentura? Zijn er andere goede locaties dan in Europa, of ben je al snel overgeleverd aan het carraibisch gebied e.d.?

Zijn er ook organisaties die all-in kitereizen organiseren? Of moet je alles zelf los regelen?

Hoop dat jullie me wat verder kunnen helpen en dan duik ik nu zelf ook weer het I-net op op zoek naar informatie (grinnik_kitesmiley)
Joost--

Geen avatar

Antwoord #1 Augustus 14, 2005, 13:37:18
edit2Rapporteer  
http://www.kitehigh.nl/yabbse/index.php?topic=10998.0
Als je even naar de site gaat die daar staat aangegeven. zie je dat hij swinters kitetrips organiseert naar marokko.
mischien is dat wat
Dutchfreeride.com
Gast
Antwoord #2 Augustus 15, 2005, 14:50:00
edit2Rapporteer  
Bedankt, daar heb ik zeker wat aan. Ik zag ook al www.kitecamps.nl voor reizen naar brazilie. Via hanglos iets naar de dominicaanse republiek.

En diverse sites die wat over Fuerteventura en Cape Verde zeggen in de winter.

Binnenkort eerst maar eens een paar lessen in NL nemen (heb in September daar genoeg tijd voor)
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.