scheur in leading-edge

kaan
Gast
Augustus 14, 2005, 23:24:11
edit2Rapporteer  
hoi, even een vraag!

Ik ben waarschijnlijk ergens achter blijven hangen en zit er en klein scheurtje (1cm) in het doek van mijn leading edge.

Hoe kan ik dit het beste plakken?
dimitri
Gast
Antwoord #1 Augustus 15, 2005, 08:20:46
edit2Rapporteer  
Je kan hem het beste zowel aan de binnen kant als de uitenkant plaken met ceflar tape.(ik weet niet of ik het goed schrijf.)

Vergeet ook niet eerst met schoon leidingwater het doek schoon te maken en goed te laten drogen voordat je begind te plaken.
wouterb

Berichten: 2759
Antwoord #2 Augustus 15, 2005, 08:59:51
edit2Rapporteer  
Je LE pomp je op. Ik weet niet of je dat met plakken red. misschien toch ff prof.advies inwinnen.
dimitri
Gast
Antwoord #3 Augustus 15, 2005, 10:04:42
edit2Rapporteer  
ik lees dat het om zijn doek gaat
wouterb

Berichten: 2759
Antwoord #4 Augustus 15, 2005, 10:49:55
edit2Rapporteer  
Ja, dat lees ik ook. Wat ik bedoel is; door je bladder op te pompen komt er spanning op het doek, zeg maar de buitenband. En waarschijnlijk iets meer als in de rest van je zeil. Vandaar dat ik me afvraag of plakken voldoende is.
Trouwens al knap dat je een scheur in je tube maakt en de bladder heel laat.  (tong_kitesmiley)
Mich

Berichten: 138
Antwoord #5 Augustus 15, 2005, 10:57:14
edit2Rapporteer  
Probeer 't eens te vragen bij kitereparatie.tk
super aardige gasten.
Ze hebben mij toen super geholpen.
~Sjors RE-CO2

Berichten: 1376
Antwoord #6 Augustus 15, 2005, 11:43:44
edit2Rapporteer  
www.kiterepair.nl beste van NL.......

Gerard de eigenaar heeft samen met Stef de oversteek gemaakt van Eng naar NL...
dimitri
Gast
Antwoord #7 Augustus 15, 2005, 12:49:04
edit2Rapporteer  
Ja, dat lees ik ook. Wat ik bedoel is; door je bladder op te pompen komt er spanning op het doek, zeg maar de buitenband. En waarschijnlijk iets meer als in de rest van je zeil. Vandaar dat ik me afvraag of plakken voldoende is.
Trouwens al knap dat je een scheur in je tube maakt en de bladder heel laat. (tong_kitesmiley)

ben het met je eens maar ceflar tape is rete sterk
een kennis van mij heeft het eens bij zijn oude X2 gedaan werkte prima
maar bij een wat nieuwere kite zou ik hem weg brengen voor reperatie
wouterb

Berichten: 2759
Antwoord #8 Augustus 15, 2005, 13:49:15
edit2Rapporteer  
tape is wel sterk, maar hoe zit 't met de lijm? Kan best werken hoor. Maar ik zou dat dan wel ff willen horen van iemand die zich hier vaker mee bezig houdt (ik gelukkig niet dagelijks) .
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.