Zelfbouwers ff een vraagje?

tilburg

Augustus 17, 2005, 00:22:56
edit2Rapporteer  
Ik heb een shaper gevonden die een volledig Carbonboardje gaat bouwen voor mij en misschien later ook voor anderen. Alleen zal ik de voetbanden/pads en skegjes moeten kopen. Wat en waar kan ik dit kopen......en als het enorm succes wordt, is het misschien handiger dat er een direct lijntje met een leverancier komt....
(mystec of zo)!

(hangloose_kitesmiley)Het zou handig zijn als je ook de prijzen kunt vermelden.

tanxs loser

NIET in nieuws en discussie, onderwerp verplaatst!  -5

Lord of the Boards

Antwoord #1 Augustus 17, 2005, 02:12:55
edit2Rapporteer  
Kijk maar eens op www.kite-board.nl, klik op winkel, kiteboarden, accesoires en zelfbouw. Daar verkopen ze alle benodigde accesoires in verschillende soorten en maten. Wat niet op de site staat, maar wel de moeite waard is, zijn de Kiteloose Contour footpads. Echt superrelaxte pads. Als je die wilt hebben moet je ze ff een mailtje sturen. Je kan ze bekijken op www.loose.it.

Succes
tilburg

Antwoord #2 Augustus 17, 2005, 09:58:31
edit2Rapporteer  

ga ff checken tanxs....
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.