5de lijn vraagje!

lodewijk
Gast
Augustus 26, 2005, 23:12:43
edit2Rapporteer  
Ik wil op een van mijn kites de 5de lijn zetten, maar kan ik dan de power lines laten zitten of moet ik zo'n dik koord er tussen doen. Ik heb een north scepter bar.
naish23

Geen avatar

Berichten: 762
Antwoord #1 Augustus 27, 2005, 10:04:42
edit2Rapporteer  
Je formuleert het een beetje onduidelijk... Op deze site staat ergens een doe-het-zelf handleiding voor het maken van een 5th bar.\
lodewijk
Gast
Antwoord #2 Augustus 27, 2005, 10:15:11
edit2Rapporteer  
Dit bedoel ik: Er zitten twee powerlijnen aan je depowerstrap en nu wil ik op een van mijn kites de 5de lijn zetten. Maar op een andere kan dit niet. Nu wil ik dus niet mijn hele bar veranderen anders kan ik niet met mijn andere kite varen. Dus kan ik de pwer gewoon zo laten ziten en en de 5de lijn er ook op doen alleen komt die ring dan wat lager. Ik heb een north scepter bar.
xray

Berichten: 3688
Antwoord #3 Augustus 27, 2005, 11:37:13
edit2Rapporteer  
http://www.kitehigh.nl/yabbse/index.php?topic=8124.0
http://www.kitehigh.nl/yabbse/index.php?topic=10685.0

Oftewel met zoek kun je hier heel veel vinden!
naish23

Geen avatar

Berichten: 762
Antwoord #4 Augustus 27, 2005, 12:37:53
edit2Rapporteer  
Je kan niet met 1 bar de ene keer wel met vijfde lijn en de andere keer niet varen...Je kan aan je andere kite wel een lusje laten zetten door een zeilmaker bv Farla of kiterepair.nl.
diederik

Berichten: 908
Antwoord #5 Augustus 27, 2005, 23:15:02
edit2Rapporteer  
Een goedendag!!!

Troost je, want het kan inderdaad allemaal wel!!!!!
Vaar zelf een naish v4 met een bevestiging voor de vijfde lijn, maar heb ook een oude north zonder vijfde lijn bevestiging.
Ik heb gewoon de originele bar setup gelaten zoals hij is en er nog een vijfde lijn aan gezet (even lang als de powerlijnen en dan nog de neuslijn). Vaart prima en is (d.m.v. een sleutelhanger aan je strap waar de vijfde met een ring achter blijft hangen) erg makkelijk te ontkoppelen waardoor je gewoon met beide kites kan varen.
Heb later ook zelf een vijfde lijn bevestiging op mijn north gemaakt maar dat is moeilijk op papier uit te leggen. bel voor uitleg 06-45442077.

Succes!!!
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.