te drukke kite locatie

kiterookie

Geen avatar

Augustus 29, 2005, 17:41:50
edit2Rapporteer  
Afgelopen zondag schellinkhout geweest.
mijn eerste stappen gezet voor het kiten helaas moest ik stoppen van wege de drukt.
Ik vond het onverantwoord om nog verder te steuntelen hier en daar vielen de kites om me heen en
ik zelf bracht ook mensen ingevaar die ook aan het proberen waren. Zag 2 kites in elkaar vliegen.
helaas was voor mij ook de lol er af en het ging steeds harder waaien en mijn  kite werd onrustig waardoor ik flink door het water en over mijn board werd getrokken. stoppen dus.
jammer maar, voor de mensen die het goed kunnen een top dag.

volgende keer weer verder oefenen.
 (cry_kitesmiley)
Naish........what else???

Antwoord #1 Augustus 29, 2005, 18:27:37
edit2Rapporteer  
Een beginnende kiter met gezond verstand, jij komt er wel ThumpsUp
b.v.o

Antwoord #2 Augustus 29, 2005, 18:38:04
edit2Rapporteer  
He er is iemand die goed na denkt bij de beginners  ThumpsUp
xray

Antwoord #3 Augustus 29, 2005, 18:48:00
edit2Rapporteer  
Tja en maar weer eens het bewijs geleverd dat alles op een paar plekken concentreren niet werkt, voor het kiten kan het al gauw te druk zijn!
KiteDemon

Antwoord #4 Augustus 29, 2005, 18:49:57
edit2Rapporteer  
Tja....steeds meer beginnen met kiten en steeds minder spots zijn beschikbaar. De goede en veilige spots die nog over zijn om het onder de knie te krijgen zijn inmiddels al overbevolkt. Enige optie is de winter afwachten wanneer het merendeel lekker voor de kachel blijft zitten.
Tot die tijd zal het hoe dan ook druk blijven.
moderator-6
Global Moderator

Geen avatar

Antwoord #5 Augustus 29, 2005, 19:05:40
edit2Rapporteer  
2 x bericht posten op locatie en algemene forum is niet nodig, samengevoegd en verwijderd, moderator-6
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.