|
|
La Flauwurhman
|
Zo Arno, is je lidmaatschap weer betaald....hahaha :
|
|
|
Joost
|
HIJ IS WEER TERUG!!! JOEPIE. (ik zat stiekum al hanglos te lezen naar al die leuke opmerkingen van arno)
|
|
|
xray
|
Hehee, gelukkig!
|
|
|
Pieter
|
Ha Wacko was dat op de brouwersdam.............ik heb gister voor het eerst met mijn crossbow gevaren,hele mooie kite staat echt heel mooi in de lucht,even wennen met springen........het varen gaat echt lekker de kracht op de bar vindt ik voor 100 procent mee vallen ........heb ongeveer 3 uur aaneen gevaren.
|
|
|
frederik
Gast
|
Over 14 dagen de Torch en in het voorjaar de Raven
|
|
|
xray
|
Hmmm, Raven komt volgens mij eerder!
|
|
|
mathieu33333
Gast
|
Zijn er al foto`s in omloop van de Raven2???
|
|
|
xray
|
Zal niet lang meer duren lijkt mij!
|
|
|
naish23
Geen avatar
|
Ha Wacko was dat op de brouwersdam.............ik heb gister voor het eerst met mijn crossbow gevaren,hele mooie kite staat echt heel mooi in de lucht,even wennen met springen........het varen gaat echt lekker de kracht op de bar vindt ik voor 100 procent mee vallen ........heb ongeveer 3 uur aaneen gevaren.
Nee was op scheveningen, Maarten Huisman was 'm aan het varen....
|
|
|
KiteDemon
|
Binnen nu en 6 weken hoop ik ze te hebben.
Hey Ar, je bent er weer. Tegen die tijd zijn je spareribs wel weer aangegroeid! Zoniet dan misbruiken wij die dubbele raafjes wel voor je (kiss_kitesmiley) BTW nog nergens wat beeldmateriaal van de Raven2 kunnen vinden. Ze kunnen het nog akelig stil houden vlak voordat dat ding uitkomt. Naish gaat ons weer verassen
|
|
|
Derpertje
|
Ik hoop dat die raafjes er snel zijn. Ben namelijk wel benieuwd
|
|
|
xray
|
Tja, denk dat het niet lang duurt voordat de eerste foto's er zijn, binnen anderhalve week schat ik zo!
|
|
|
Derpertje
|
dat zou wel mooi zijn want dan kan ik die ik nog tegoed heb van 2005 omruilen voor 2006. HEHEHEHEHEHE!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
WaZuP
|
NOG FF WACHTEN en dan in cape town heel goed koop een rhino 06 6 9 12 KOPEN WORD BEULE DAARZO
|
|
|
WaZuP
|
maar raven kwam uit in begin maart en dan nu oktober dan is de raven 2005 maar 10maanden nieuw gebleven? Gaan ze bij naish dan toch de gebruikelukke dates overnemen?
|
|
|
zagy
|
mm, wat meer meenemen naar ned gaat zeker niet tim?
|
|
|
guest
Gast
|
Raven's 2 komen absoluut voor eind oktober uit! (ik werk in een shop)
|
|
|
naish23
Geen avatar
|
Raven's 2 komen absoluut voor eind oktober uit! (ik werk in een shop) Quanta costa?
|
|
|
BeeS MR
Geen avatar
|
Raven's 2 komen absoluut voor eind oktober uit! (ik werk in een shop)
Raven's 2 of Raven 2's ????? huh... Nationale dictee komt er weer aan he...
|
|
|
Nomaad
Gast
|
Maar hoe kan het nou dat er nog geen foto's in omloop zijn van de Raven II, heeft Naish lopen testen in Tiimboektoe of zo??? En gaat Naish nu wel of niet een Bow kite op de markt brengen???
|
|
|
xray
|
Goede vraag, worden toch niet overal foto's gemaakt en op het net geplaatst, helaas....ben ook altijd erg nieuwsgierig!
|
|
|