help me

g-j
Gast
September 08, 2005, 16:03:17
edit2Rapporteer  
hey mensen, ik moet voor mijn studie een bedrijfje opstarten dat verhandeld in kite spullen eni windsurfen dat soort dingen, nou ben ik niet echt thuis in het kitesurfen, maar moet wel onderzoek doen naar de trends  en financiele kengetallen. zou iemand mij kunnen helpen misschien kennen jullie wat leuke i-net sites waar ik dat op kan vinden.
alvast bedankt
groeten g-j
aa-p n-oo-t kiten

Antwoord #1 September 08, 2005, 16:10:09
edit2Rapporteer  
kijk maar ff op de links-pagina.

genoeg shops en 2e hands-spullen sites
Passie

Antwoord #2 September 08, 2005, 16:16:44
edit2Rapporteer  
surfspullen.nl??... ik weet niet of je dat ongeveer bedoeld..of echt nieuw stufff?
g-j
Gast
Antwoord #3 September 08, 2005, 16:17:30
edit2Rapporteer  
uhu gedaan en wel.. ik kan de links zeker gebruiken, maar wat ik op dit moment zoek zijn echte cijfertjes qua de stijging van mensen die aan de sport doen etc.. modetrends whats hot op dit moment onder het kitesurfen, feitjes eigenlijk..
niels

Antwoord #4 September 08, 2005, 17:20:10
edit2Rapporteer  
lees dit forum
adrenalin

Antwoord #5 September 08, 2005, 17:23:31
edit2Rapporteer  
Als je cijfers wilt weten moet je bij winkels wezen. Of nog beter, bij de importeur van al onze speeltjes kubus sports.

Als je echt heel fanatiek bent, wil je misschien de omzetten van Kubus van de afgelopen tijd bij het KvK opvragen.

Hebben ze je dat niet verteld op school ;-)

http://www.kubus-sports.nl/
janjo
Gast
Antwoord #6 September 09, 2005, 13:21:31
edit2Rapporteer  
Ik kan je ook alleen maar als tip geven probeer het bij
de importeurs.

Kubus-sports
Adventure sports
Fox sports

Mazzel jan.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.