Met welke kite te vergelijken?

Henkies
Gast
September 09, 2005, 23:50:55
edit2Rapporteer  
Wie weet met welke kite de monkey kites te vergelijken zijn?

Dus met welke kite is de evolution 2006 te vergelijken? En met welke kite is  de tribe te vergelijken?
Ik heb gehoord dat de evolution te vergelijken is met de fuels? Zijn de performance van deze kites echt zo goed?

En wat is er verbeterd ten opzichte van de 2005 monkey kites? want ze zien er dit jaar veel beter uit!

Is er ergens ook een foto beschikbaar van de 2006 bar?

Bedankt mensen!
sjaakK
Gast
Antwoord #1 September 10, 2005, 12:48:11
edit2Rapporteer  
Of dat 2006 zo goed is weet ik niet want ik heb alleen 2005 Monkey's

Een 16 en 12 mtr Evolution.

Ik heb ook nog nooit met een Fuel gevaren, wel met Best Nemesis + Naish X2 en North rhino. En ik vind de Evolution absoluut beter dan die oudere kites van me. Zeer stabiel, groot depower bereik en lekker snel.

Je moet ze gewoon eens een keer testen ?

Ik heb nog een filmpje gevonden met Monkey's erin gemaakt door een zekere Otte http://billy.artformdesign.de/Filme/bastibrasiliengross.wmv niveau is niet zo hoog want ze zijn net een 1/2 jaartje bezig met kiten. Maar toch gans geil.  ThumpsUp

Sjaak

 
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.