kiten in sardinie ?

fuck gravity

September 16, 2005, 13:36:50
edit2Rapporteer  
is er iemand de ervaring heeft met sardinie? hoe is de wind daar

alvast bedankt

greets stephan  ThumpsUp
huib

Antwoord #1 September 16, 2005, 15:23:33
edit2Rapporteer  
Ha ik had deze vraag twee weken geleden ook al gesteld. Ik ben vorige week dus kort op Sardinie geweest.

Porto Pollo aan de noordkant vlak bij Palau is de kite spot van het eiland. Het is een smalle strook land met de windsurfers aan de ene kant en de kiters aan de andere kant. Ruim strand en veel ruimte op het water. Water is vlak en de wind is meestal goed (veel harder dan op Windguru staat).

Zelf hou ik niet zo van de drukke kitespots en heb een beetje de noordkust van het eiland verkend. Auto huren en de kust langsrijden op zoek naar leuke spots. In de week dat ik er zat had ik alleen weinig geluk met de wind. Bij Capo Testa kan je kiten maar het is niet echt een makkelijke spot (rotsen, strand dicht bij de weg en veel zwemmers en zonaanbidders). Verder twee mooie golfsurfdagen gehad bij Alghero. Er zit daar een mooie baai waar veel gegolfsurft wordt (Porto Frio of zoiets) en met de juiste wind kan je daar mooi in de golven kiten. Ik had er twee dagen met mooie golven zonder wind, en de dag dat de wind opstak moest ik terug naar huis. Als je daar in de buurt bent en je wilt een golfsurfboard huren dan moet je bellen met Helgo (3357057385).

Veel kiteplezier daar!
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.