Wow...bummer. Gelukkig dat je voor jezelf hebt gekozen en niet voor je materiaal. Altijd handig zo'n mesje en zo'n bloemist.. Met een beetje mazzel duikt die kite misschien nog op, net zoals die torch van bob.
« Laatste verandering: September 17, 2005, 08:38:01 door KiteDemon »
Oh ja hahaha, Bob.... ja net als toen ik zijn kite weer had gevonden, was ik nu ook weer naar de overkant gegaan ,maar helaas ,duurt toch iets langer dan ik vewacht had want ik heb hem niet gevonden . Moet maar even kijken of er niet iemand morgenochtend vroeg even over het strand kan lopen, want ook deze kite zal ook daar weer aanspoelen ,was bij standtent de zeester.
Ik geloof dat jullie al een aardig winkeltje hadden kunnen beginnen met alle shit die van de Slufter naar de overkant is komen drijven, het afgelopen jaar. Blijkt ook maar weer dat de Slufter absoluut geen beginnersspot is. (voor de gene die willen gaan verkassen van ex-autoplaya naar de Slufter)
Bizar verhaaltje van Robbert...hij heeft hem nog aardig zitten knijpen daar in het water. Peet de Ducati-aap zag hem zelfs niet eens drijven tussen de hoge swell. Waar een mesje en een bloemist al niet goed voor is. Ik geloof dat Dennis dit jaar de meeste rescues op zijn naam heeft staan.
Het Hoovah-rescue-and-boardcreators-team
« Laatste verandering: September 17, 2005, 12:55:42 door KiteDemon »