Lauwersmeer verboden gebied vanaf 1 oktober.

Lord of the Boards

Oktober 04, 2005, 07:27:01
edit2Rapporteer  
Hallo medekiters,

2005 was een mooi seizoen. Er is veel gekite op het Lauwersmeer dit jaar en het seizoen is erg goed verlopen. We hebben geen klachten gehad van de instanties (nou ja, op een schoonveeg-actie op het wad na dan......) Iedereen heeft zich verder prima gedragen op het Lauwersmeer ThumpsUp.
Op het Lauwersmeer werd dit jaar een gedoogbeleid gevoerd, aangezien er nog niets officieel is geregeld. Natuurlijk zijn we blij met een gedoogbeleid, maar liever zien we alles officieel geregeld. We doen daarom ons uiterste best om voor volgend jaar alles op poten te zetten, zodat we echt definitief mogen kiten op het Lauwersmeer. De gemeente is nog steeds positief en dat willen we graag zo houden, nu en in de toekomst. Daarom willen we jullie er nog een keer extra op attent maken dat

kitesurfen op het Lauwersmeer absoluut verboden is van 1 oktober tot 1 mei!

Een schoonveeg/actie op het Lauwersmeer is niet ondenkbaar en dat er uiteindelijk boetes worden uitgedeeld ook niet. Wees dus verstandig en hou je aan het verbod, in je eigen belang en dat van je medekiters. Bedankt voor de medewerking en tot volgend jaar op `onze` spot!

Jan en Jeroen (regio Lauwersoog)

(voor vragen of opmerkingen kun je me een PM sturen)
dude01
Gast
Antwoord #1 Oktober 04, 2005, 12:33:22
edit2Rapporteer  
vertel dit ook even aan Bolke 007 en de rest!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ListenToMe
Bolke007

Geen avatar

Antwoord #2 Oktober 04, 2005, 12:41:20
edit2Rapporteer  
Ja ik heb het gelezen......Maar komt dit allemaal doordat die fucking ganzen weer zonnodig in dit gebied moeten overwinteren, of is er meer aan de hand?
sanne

Antwoord #3 Oktober 04, 2005, 13:49:50
edit2Rapporteer  
fijn, nog een plekkie minder in noord nederland voor de winter en net als eindelijk de oostenwindjes inkicken... heb geen 1 keer gekite daar dit seizoen, dus veel hebben we (ik iig) niet aan die spot in dat jaargetij.
waarom wordt het toch nog steeds niet op het wad gedoogd daar??? stuk veiliger dan langs de snelweg bij kornwerd kan ik je vertellen!
anyways thanx voor de inspanningen mannen, jullie kunnen ook geen ijzer met handen breken ;-)
Airlust

Antwoord #4 Oktober 04, 2005, 14:16:33
edit2Rapporteer  
Ganzen overwinteren in nederland!!! Ga toch lekker naar spanje.
Ik ben wel eens in m'n neus gebeten daar zoon #$%* gans
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.