Tom
|
Dream !!!!!!! Hele vette shoots met oa Martin Vari
|
|
|
|
jeroendezwart
Gast
|
Ik heb: Un-hooked Kiteboarding 101 Stance0017 Stance0019 Dace13 Dream Naish Naish x4 16 kiter ik ben wel geinteresseerd in jouw dvd's, sharing? Als iemand geinteresseerd is in mijn dvds, send me PM
|
|
|
Joren
|
Even offtopic: Weet iemand wanneer die nieuwe DVD van autofocus uitkomt?
|
|
|
Jim
Geen avatar
|
thnx voor de reacties, maar dream is 1 van de vetste DVD's. Dan ga ik 'm morgen ff bestellen.
|
|
|
Silversurfer1
|
nou autofocus komt niet meer als er zo wordt doorgegaan met kopieren! maar vette dvd's vin ik: ten4, dream en the slingshot video. ik heb ze allemaal netjes besteld via www.soulonline.nl ;-)
|
|
|
Psychotic
|
dream heb ik net dit weekeinde uit A.B.X oid geplukt, zeker de moeite waard die DVD!
|
|
|
plaaggeest
|
vond boosting next level ook een goede! alleen is al wat ouder! maar blijft vet! space monkeys blijft bruut
|
|
|
Harrie
Gast
|
Als je kite dvds wilt kopen, kun je het beste terecht bij www.kitewinkel.nl . Daar zijn de kite dvds spot goedkoop, en ze hebben we ook nog bijna alle goed titels.
|
|
|
Passie
|
ik kan je er wel een sturen....
|
|
|
Mike_Purmerend
Gast
|
ik heb space monkeys II, maar vind het tegen vallen.
Is het nog niet van het internet af te jatten????
Mzzl, Mike
|
|
|
highAir
Gast
|
Mike, je kan beter gewoon voor een paar euries de originele dvd bestellen, anders worden er op den duur helemaal geen dvds gemaakt. Ook is de kwaliteit van de originele dvd vaak beter. Persoonlijk Boosting 'the next level' de mooiste dvd.
|
|
|
slingshot {Thomas}
|
ten4 en brunotti brazil ...veder heb niet meer gezien maar ariba en dream schijne ook goed te zijn
en ow ja... ik heb stukjes van ds of zo gezien maar die is sker goed
|
|
|
kite-dude
Gast
|
Ja klopt Arriba is heel goed. Ik he b Arriba laatst gekocht. IK moet je zeggen dat ik er geen spijt van heb. Wat een super dvd is dat. En nog wel voor 12 E.
|
|
|
rene!
|
Brunotti Brazil is echt een super VETTE dvd! dream ook wel goed
|
|
|
|
Jim
Geen avatar
|
Hey ik heb 'm binnen goeie DVD (binnen 3 dagen!!) Thnx voor de titels.
|
|
|
RobinV
Gast
|
Ik heb: awake Unhooked Slingshot Dream Ten4 Stance 17 Stance 19 13 Daze kiteboard communitie kiteboarding 101 arriba learn to kiteboard kiteboard addiction.
Vraag mij niet hoe ik eraan kom. Van al deze films, vind ik slingshot en ten4 toch de beste. De beide stance en dream vind ik ook wel goed.
Ps, Naish x4 16 ik heb wel intressen in de brunotti film.
|
|
|
surf
Geen avatar
|
Wi heeft voor mij Ten 4, kiteboarding 101, Slingshot en Brunotti??????????
|
|
|
Darkwing
Gast
|
Ik heb net Brunottie Brazil besteld, ben benieuwt!
Verder heb ik Kiteboarding 101, die vond ik wat minder, heb niet echt het gevoel dat ik er echt wat aan had...
Hoe lang duurt het ongeveer voordat iets binnen is als je het via soulonline besteld?
|
|
|
Jim
Geen avatar
|
3 dagen, vrij snel dus!! Dream is echt een coole DVD Hey Darkwing wil je misschien ff vertellen of Brunottie Brazil ook vet is.
Thnx Jim
|
|
|
Joren
|
3 dagen, vrij snel dus!! Dream is echt een coole DVD Hey Darkwing wil je misschien ff vertellen of Brunottie Brazil ook vet is.
Thnx Jim
Brunotti Brazil is een van de beste video's die ik gezien heb! Zeer goeie muziek eronder!
|
|
|
Darkwing
Gast
|
Heb hem net gekeken, is inderdaad een vette video!
|
|
|