Psychotic
|
ik zie wel eens motoren rijden met een aanhangertje, misschien is dat iets voor je?
|
|
|
Slis
|
Wat dacht je van zijspan of aanhangertje... op je rug wil je echt geen grote tas hebben, want dan blaas je, jezelf er vanaf...
|
|
|
abe
Gast
|
ghe ghe nee i.d. op de rug is geen optie, maar was benieuwd of er kiters waren die achter de motor een trekhaak hadden gefabriceerd met aan kleine aanhanger.
|
|
|
Joost--
Geen avatar
|
je hebt toch gewoon aanhangers voor motoren??? moet je denk ik niet op een of ander supersnelle yamaha rijden.. maar voor tourmotortjes zijn die geloof ik best makkelijk te krijgen..
|
|
|
Harco
Gast
|
Enigste mogelijkheid om deze twee fantastische hobbies te combineren is denk door met je kite achter een motor te gaan hangen!!
Ook ik heb geprobeerd om met al m'n kitespullen op de motor naar het strand te gaan, maar dat viel helaas niet mee.
Mocht je alles er al op krijgen, kan je bijna niet normaal rijden, door alle dingen die om je heen hangen, wat het motorrijden niet veiliger maakt!
Mocht je het toch gaan proberen, met je kite achter je vlieger hangen, zie ik gaag de foto's tegemoet,
groeten, Harco
|
|
|
Leander
Logs: 0 | 4 uur
|
Tja, het is prima te combineren natuurlijk: Als het waait ga je kiten, dan is het toch niet fijn rijden. En als het niet waait kan je perfect motor rijden. sluit perfect op elkaar aan. Maar het lijkt me echt niet relaxt om met een aanhanger te rijden. Dan ben je het vrije gevoel kwijt. gewoon appart doen dus!! )~(en anders gewoon in het zijspan)
|
|
|
trettrettret
|
hey abe,
Ik heb een eenwielig karretje voor mn pruttelfiets gebouwd en dat werkt prima!! ik ben er zelfs mee opvakantie geweest, echter had ik toen nog geen kite spullen, maar ze passen er wel op!!! heb het namelijk al wel een keer geprobeert.
Ik heb het karretje na gebouwd van BOB trailers. Als je BOB trialer op googled kom je vanzelf op de site. Ik had het karretje met vering uitgevoerd, dat komt je rij eigenschappen namelijk wel ten goede. Ik zal es een maat van me mailen, die heeft er namelijk fotos van.
Het rijd verder prima, je kunt gewoon snoeihard door de bocht aangezien het karretje een wielig is, en als je een karretje bouwd met een wiel even groot als de wielen van de motor(of ietsje kleiner) dan krijg je ook niet dat stuiter effect wat je heel vaak bij van die karretjes ziet met hele kleine wieltjes. Verder is het gewicht van het karretje (beladen) veel kleiner als van je motor dus je merkt er niks van.
Succes!
|
|
|
djb
|
hahha
mij is het gelukt achter op de ducati monster mijn boards vast gebonden als een soort vleugel en de rest in kitebag wel met twee banden als rugzak met daarin wetsuit trapese enz.
dit lukte aardig maar na 20min rijden wel op b wegen erg zwaar is voor je schouders.
op de snelweg moet je dit echt niet doen want ik heb eerst op die langeweg op ij-burg getest hoe hard ik kon en de 110 was echt de max. en dan moet je ook nog rekenen houden met de tegenwind die je hebt wand als je gaat staat er ook nog een aardig windje!!!!!!!
ik raad het nu af ik doe het ook niet meer pak nu gewoon de bus is wel wat veiliger. wel wat meer tijd nemen maar ja moet maar.
je kan ook een frame maken met een platte plaat met voor en achter een opstaande rand dat je board niet naar achter valt dat gebeurd zeker als hij niet goed vast zit. maak dit wel vast aan je frame!!!!!!
succes, mischien maak ik hem ook nog wel als het niet goed gaat met mijn autorij lessen die ik nu volg speciaal voor kiten. ik rij al 8jaar en auto niet nodig maar nu wel dus.
grtz j²
|
|
|
abe
Gast
|
trettrettret bedankt......ik hoop dat je zo spoedig mogelijk een aantal foto's kunt laten zijn. Dan kan ik ook aan de gang met mijn winterproject
|
|
|
naish23
Geen avatar
|
Heb weleens mijn spullen in mijn boardbag gepropt, boardbag om m'n schouder gehangen en zo op de motor naar het strand gereden, levensgevaarlijk!
|
|
|
Seth
Gast
|
Ik overweeg mijn motor te verkopen en dan maar een autotje aan te schaffen... heb ook dagen lang gepiekerd over mogelijkheden. Een aanhanger aan een 600cc ninja lijkt mij toch niet geweldig
|
|
|
abe
Gast
|
mijn motor wordt zeker niet verkocht, ga van het winter zekers proberen om er een karretje achter te fabriceren!
Als het achter een goldwing kan, kan ie ook acher een racer!
|
|
|
Papa
Geen avatar
|
Als t een Ninja ZX9R zou zijn had ik m gekocht
|
|
|
Brenkie
|
That's the spirit Seth. Wel zonde van je mooie bike, maar ja.., als je dan niet kan kiten.... Ik zou in ieder geval arc's of foils gaan varen. Dat scheelt je weer een pomp en kitegewicht!
|
|
|