xav
Geen avatar
|
Ik heb nog wel een paar north pads over, mail me maar. zijn nog nieuw.
|
|
|
Bazaki_Thijs

|
Litewave heeft nog genoeg dacht ik zo. Zal ff zeggen, voor weinig
|
|
|
larssmits
Gast
|
ik heb nog wel cabrinha pads en straps 35€ vaste prijs 
|
|
|
Emiel

|
die pads zijn niet van cabrinha lars. zijn wel goeie, kan effe niet op et merk komen:p
liquid force heeft hele relexte pads, zit lucht in waardoor ze precies naar je voeten vorme! egt top!
|
|
|
plaaggeest

|
lars is ook opgelicht dus:P haha zijn inderdaad geen cabrinha pads(volgens mij van teckno-sport) Die north pads zijn aan te raden met paar North straps derop. En je hebt prima setje
|
|
|
larssmits
Gast
|
en dat zei eddy :S en staat op labeltje van voetband?
|
|
|
Emiel

|
voetbanden wel, pads niet
|
|
|
Rowin

|
haha.. lars!
ik heb mn voetbanden van Technosport, er fijn (versnelbaar) Pads weet ik niet, hij had het meende ik over slingshot.
|
|
|
|
larssmits
Gast
|
haha ja  alleen m'n voetbanden vind ik klote, moet je met schroef verstellen! ik denk toch maar dat ik verstelbare ga halen, maar dat kost meteen 30€ voor dat beetje stof (geschokt_kitesmiley)
|
|
|
Darkwing
Gast
|
Die voetbanden die ik bij mijn X-treme board kreeg waren ook echt waardeloos (van Tekno sports), pads waren ook niet super fijn, de pads en straps van North zitten echt een stuk lekkerder!
|
|
|
zagy

|
heb nog dakine's voor je de assym
|
|
|
Leander

Logs: 0 | 4 uur
|
koop gewoon dakine pads. Die kosten 21 euro en zijn overal verkrijgbaar
|
|
|
aettema
Geen avatar
|
Ok, ik heb van die neilpryde straps, maar dasvolgens mij dus ook niet ideaal. Dus pads/straps heb ik nodig voor niet teveel. Zijn die van Lars wat? vind je ze zelf niet fijn Lars?
|
|
|
tom_beul
Gast
|
Neipryde is voor windsurfers en niet top voor kiteboardjes een vriend van me had van die neilpryde straps zijn veel te dun oom er lekker in te blijven
|
|
|
Spinnerfreak

|
je kunt ook een paar goedpassende slippers op je board vastschroeven (ipv straps)
|
|
|
tom_beul
Gast
|
@ WindJunky
Wat bedoel eigenlijk met slippers slap dat niet helemaal..
De pads van dakine waar je ook goed je tenen aan vast kan kleven die ga ik denk ik zelf ook kopen...
|
|
|
|
zagy

|
zou kunnen ja, maar ziet er lekker uit...
|
|
|
Passie

|
op zich.. waarom niet die slippers.. alleen.. je zal er ook wel nadelen aan hebben.. zou wel stuk goedkopen zijn denk..
|
|
|
|
Marc de Munnik

|
Ja gast ga korfballen dan kan je die slippers gebruiken tijdens douchen, On topic.. Ik kan nog wel aan een paar pads komen uit tarifa heerlijke pads met een zebra printje ze zitten ook mijn board, mail me maar of voeg me toe op MSN voor meer info Marc@kitestyle.nl
|
|
|