slufterhufters.com

|
Shinn springt met alles hoog en ver, deed hij al met de X2, X3 en X4. Maar zeker een vet filmpje, en Cabezo is een linke spot, daar heb ik toendertijd mn X3 aan gort gecrasht op die rotsen daar. Toen Fons en ik 2 jaar geleden daar waren zaten we een broodje te eten daar en Shinn was toen met de X10 12m op het water met een dikke 6bf, nah nah, ik heb nog nooit zolang over een broodje gedaan, die sprongen die hij toen maakte waren niet te beseffen en dan ook nog met zn board gogelen, respect.
|
|
|
plaaggeest

|
die gast gaat echt rete hoog! Maar hij heeft ook een vrij grote maat crossbow of niet
|
|
|
martijn85
Geen avatar
|
Ja een 12! met ongeveer 30 knopen wind! Dusja niet zo gek dat ie zo hoog gaat! Maar Toch wel HEEEL VET!
|
|
|
kiteboy
Gast
|
Zeker vet hebben jullie ook een filmpje dat die zo hoog gaat met x3?
|
|
|
pollepel

|
Hij gaat zeker hoog ja. Hallo zeg...
|
|
|
Tom

|
Zeker vet filmpie  lekker hangtime man !!
|
|
|
zwafra

Logs: 0 | 416 uur
|
Tja, de discusies die ik heb gelezen op dit forum of je met een Crossbow wel hoog kan springen lijkt hiermee in het voordeel van de crossbow te zijn beslist ,tevens zie je ook een van zijn andere grote voordeel ,je kan er perfect mee golfrijden ,kortom bow kites zijn top, ook voor de expertkiter ...
|
|
|
Claudia

|
Moet zeggen dat ik met de crossbow ook veel hoger kom dan met de crossbow en nooit meer over de golven wordt getrokken met een noodvaart, super!! Ik kan de mening van zwafra dus alleen maar beamen.
|
|
|
Rutger II

|
Moet zeggen dat ik met de crossbow ook veel hoger kom dan met de crossbow Ja joh ?
|
|
|
Marcel~

Logs: 0 | 281 uur
|
Ze bedoelt wat ze zegt maar zegt niet wat ze bedoelt. Is dat iets typisch vrouwelijks?!
Maar ik zag met enige weemoed de beelden van de stek waar ik jaren geleden 2jaar achtereen windsurfde... En hij gaat idd retehoog en wordt niet van zijn sokken de golf af getrokken dus ik wordt steeds nieuwsgieriger. Nu die prijzen nog fors omlaag!
|
|
|
Marc de Munnik

|
Met de crossbow spring je inderdaad hoog, maar dat spring je met een C-shape kite ook.
|
|
|
Naish........what else???

|
Die gast gaat gewoon lekker. In Hurgada ging hij met zijn bow12 poepend van het water toen ik net lekker met m'n raafje 12 over hem heen ging springen, sorry heb ook wel eens een top dagje, ghe,ghe!
|
|
|