oostvoornese meer OF helevoetsluis

TtHoM@s

Oktober 29, 2005, 17:15:43
edit2Rapporteer  
omdat oostvoorne autoplaya net niet lukt sta ik voor het volgende dilema (toch autoplaya lukt niet of wel??)

oostvoornse meer, ik was er met oost dan komt de wind schuin het land op met zuid oost dan bijna recht
maar zit je dan niet te dicht bij die dijk dat de wind raar gaat doen????

of helevoetsluis
 maar waar kite je daar precies gelijk naast de dam??? of dan nog een stuk naar rechts en is het te doen voor een beetje beginner

weet iemand het???????

oostvoorne of helvoetsluis
Bene

Geen avatar

Antwoord #1 Oktober 29, 2005, 18:34:57
edit2Rapporteer  
Merc is daar geweest gisteren en wij wilden het in Hellevoetsluis ook wel eens proberen; er stonden paaltjes overal dus hebben we maar van afgezien. Kweet niet of er ergens anders wel gekited kan worden in Hellevoetsluis. Ooostvoornse meer is inderdaad goed met oosten wind.

Ik ben met zuid toch naar Oostvoorne gegaan (gisteren) ging prima (maar als beginner ben ik misschien ook makkelijk tevreden Smiley). Kon net niet genoeg hoogte lopen dus moest terug komen lopen, maar verder prima hoor.!
TtHoM@s

Antwoord #2 Oktober 29, 2005, 22:44:33
edit2Rapporteer  
Ik ben met zuid toch naar Oostvoorne gegaan (gisteren) ging prima (maar als beginner ben ik misschien ook makkelijk tevreden Smiley). Kon net niet genoeg hoogte lopen dus moest terug komen lopen, maar verder prima hoor.!

oostvoorne  bedoel ja daar mee  oostvoorne meer of autostrand
Fly like hell

Logs: 0 | 33 uur
Antwoord #3 Oktober 30, 2005, 00:11:11
edit2Rapporteer  
Heb donderdag als gevolg van de Zuiderwind op autoplaya staan twijfelen: Autostrand of Hellevoetsluis?  Naar Hellevoetsluis gereden en trof daar allemaal paaltjes, boeien en werkzaamheden op het water aan. Harry Vogelezang bood uitkomst, hij gaf de tip om naar de maasvlakte te rijden om te zien of daar genoeg wind stond. Als dat zo is dan ga je terug naar het autostrand, gaat het water op tot voorbij het diepe deel van ca. 5 meter breed waarna het weer ondiep is. Daar komt de wind om cq over de duinen heen en heb je weer zat wind om te knallen. Ik heb het geprobeerd en het bleek te kloppen.
slufterhufters.com

Antwoord #4 Oktober 30, 2005, 09:37:51
edit2Rapporteer  
Ga lekker alles af rijden om te zien of het goed is, rij gewoon naar Autoplaya en ga lekker kiten daar.
TtHoM@s

Antwoord #5 Oktober 30, 2005, 10:39:14
edit2Rapporteer  
als jij het zegt.      kan ik dat ook eigelijk gewoon doen

waarom maken ze niet 1 groot ondiep meer dat je metalle windrichtingen kan
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.