foto's op kitehigh

Ponk

Geen avatar

November 03, 2005, 21:51:57
edit2Rapporteer  
hallo

waarom mag ik niet naar de foto's kijken op kitehigh. ik krijg steeds een bericht dat dat voor mij verboden gebied is?

bedankt
Passie

Antwoord #1 November 03, 2005, 22:00:22
edit2Rapporteer  
ja zoiets heb ik ook =p
Jambo

Antwoord #2 November 03, 2005, 22:48:21
edit2Rapporteer  
Ik krijg ook steeds dit in beeld.
Forbidden
You don't have permission to access /kitesurfing-pictures/ on this server.

Apache/1.3.29 Server at www.kitehigh.nl Port 80

Misschien na verhuizing weer beter????
Steven

Antwoord #3 November 03, 2005, 23:18:37
edit2Rapporteer  
ik kan ze wel gewoon bekijken.. je moet wel ouder zijn dan 18 jaar.. zijn jullie dat wel?!
Grin
TtHoM@s

Antwoord #4 November 03, 2005, 23:23:23
edit2Rapporteer  
ze waren daar toch mee bezig ??? er zou daar wat niewus voor in de plaats komen iedereen een eigen stukje waar hij foto's kon zetten

ik weet niet meer precies

en de nieuwe server hoe gaat het daat mee kitehigh zou toch afgelope dinsdag overstappen naar een andere.

is er een iemand (of een modder,eeter ;-] )  die andwoord kan geven op deze vragen
~Arjan
Founding Father

Antwoord #5 November 04, 2005, 10:01:37
edit2Rapporteer  
We uploaden op dit moment alle files en databases naar de nieuwe server. Wellicht krijg ik het vanavond of morgenochten af. Dan is het even testen of alles werkt en passen we het redirect aan waarna we weer een wijziging doorgeven zodat we kitehigh netjes in de titelbalk hebben.

Daarna ga ik inderdaad de gallery koppelen aan het forum waardoor je een eigen map kunt bijhouden. Ook ben ik bezig met een nieuw design.

Jammer dat het even duurt he!

Hoi,
Arjan
®obbe®t

Antwoord #6 November 04, 2005, 18:04:26
edit2Rapporteer  
succes man,

maak nie uit dat zo lang duurt, als maar mooi uit komt te zien;)
 groet robbert
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.