Wimt
|
Gekocht wegens veiligheid, zeer actueel nu, en klopt, je kunt er m.i. geen ongeluk mee maken. Getest bij Kessenich, was ik al een hele tijd niet meer geweest wegens zeer vlagerige landwind, nu had ik geen problemen, fantastisch. Leuk was ook dat ik werd herkend, wegens mijn eigenwijze board dait ik eindelijk met foto op internet had gezet. Daar doe je het toch voor, bedankt Danny.
Wat opvalt is dat de kite dermate stug is, dat je niet eens de tip kunt dubbelklappen om een zelfstart te doen. ook viel op dat de kogelventielen niet functioneren, schijnt een Cabrinha probleem te zijn.
De bar is net een gaspedaal, je moet wel hard trappen om gas te krijgen, veel bardruk, niet vrouwvriendelijk. Maar als je dan weer een harde vlaag krijgt, word je a.h..w. de bar uithanden getrokken, en zodoende word je nooit overvallen door een vlaag. 100% depower betekend ook; geen weerstand bij het over strand teruglopen. Normaal als je bij gijpen de kite op 9 uur van links naar rechts stuurt, in 1 ruk dwars door de powerzone, dan word je normaalweg over je board heengetrokken. Nu geen probleem
Dan het springen, ja dat gaspedaal flink en blijvend indrukken, dan geen probleem,wordt het je te hoog; minder gas (bar hoger), kortom volledige controle, iets wat de echte stunters denk ik saai vinden, en misschien is dat ook zo, maar zie het maar als een veiligheidsriem. nogmaals zeg ik dat ik niet kan voorstellen dat iemand hier een ongeluk mee kan krijgen.
verkopen kan op het verkoop gedeelte.
mod-3
|